Liike tuottaa Kepulle usein ongelmia, sillä Liigassa luisteluvoima on todella suuressa arvossa. Tästä syystä myös aikanaan liukas Junttila on lähes hyödytön tuolla kentällä. Putki ei vain kulje.Kissa pöydälle: Ykkössentteriltäkin odottaisin pikkuisen enemmän kuin "ihan ok peruspeliä". Ja puhun nyt nimenomaan näistä viimeisimmistä peleistä.
Ihan en ymmärrä? Varmasti toivovat Kukkonen, Marjamäki, McTorso ja Matala, että jokaisessa pelissä pitää laittaa satalasiin ja voittaa peli. Olen kuitenkin varma, että ainakin Marjamäki ja Kukkonen ymmärtävät huippu-urheilun psykologiaa sen verran, että tiedostavat moisen suorittamisen olevan mahdottomuus. Enemmän siellä Marjamäki pohtii keinoja siihen, miten hän päävalmentajana voi toimia paremmin saadakseen joukkueesta parasta irti illasta toiseen. Kukkosella voisi hyvin olla rooli tässä henkisessä valmennuksessa ja varmasti onkin.Luulen, että Marjamäki ei ole samaa mieltä tuosta asenteesta. Eikä myöskään Kukkonen
Ei muuten osoita. Marjamäkikin on useassa pressitilaisuudessa kritisoinut pelaajien asenneongelmia. Valmentaja voi valmistaa kyllä joukkueen, mutta pelaajat ovat luonnollisesti niitä, ketkä lopulta vastaavat omasta asenteestaan.Minä luulen, että Marjamäen ja Kukkosen syyttävät sormet osoittavat tällä hetkellä ennemmin peiliin kuin pelaajiin.
Olen tähän myös kiinnittänyt huomiota, mietin että johtuuko siitä että Atte pelaa tuossa pakistossa selvästi viime kautta vähemmän. Eikö jotenkin pääse peliin kiinni, vai onko asenne sitä että nyt on muitakin jotka hoitaa.Esimerkiksi Ohtamaa on kaukana parhaasta iskustaan. Kaksinkamppailuissa yleensä vahva kaveri häviää ne todella usein, ja kiekolliset ratkaisut ovat heikkoja. Pospisil kiitti tänään yhdestä niistä.
Kyllä Marjamäki tiedostaa oman roolinsa tässä palapelissä, usko tai älä.Ei muuten osoita. Marjamäkikin on useassa pressitilaisuudessa kritisoinut pelaajien asenneongelmia. Valmentaja voi valmistaa kyllä joukkueen, mutta pelaajat ovat luonnollisesti niitä, ketkä lopulta vastaavat omasta asenteestaan.
Aivan varmasti tiedostaa. Mutta ei hänkään voi vaikuttaa yksittäisten pelaajien taistelutahtoon määräänsä enempää.Kyllä Marjamäki tiedostaa oman roolinsa tässä palapelissä, usko tai älä.
Turhaan väännätte asiasta johon ei ole oikeaa vastausta. Valmentajan tehtävä on pitää huoli, että pelaaja osaa ja pystyy valmistautumaan peliin oikein, mutta loppuviimein pelaajalla on velvollisuus suorittaa se valmistautuminen.Ei muuten osoita. Marjamäkikin on useassa pressitilaisuudessa kritisoinut pelaajien asenneongelmia. Valmentaja voi valmistaa kyllä joukkueen, mutta pelaajat ovat luonnollisesti niitä, ketkä lopulta vastaavat omasta asenteestaan.
Paha sanoa. Tällä hetkellä nimittäin tuo puolustus kaipaisi Ohtamaan johtajuutta myös pelillisellä saralla. Niemelöiden suoritustaso kun on, mitä on.Olen tähän myös kiinnittänyt huomiota, mietin että johtuuko siitä että Atte pelaa tuossa pakistossa selvästi viime kautta vähemmän. Eikö jotenkin pääse peliin kiinni, vai onko asenne sitä että nyt on muitakin jotka hoitaa.
Voitaisko karvata, eikä jumalauta maata tuolla punaisella. Ollaan 3-1 häviöllä Lauri.
Tuo träppi ei myöskään toimi. SaiPa tulee heittämällä kiekolla hyökkäysalueelle.Voitaisko karvata, eikä jumalauta maata tuolla punaisella. Ollaan 3-1 häviöllä Lauri.
Vielä isompaa kuvaa tarkoitan. Marjamäki on saanut haluamansa superjoukkueen. Hänen tehtävänsä on sitouttaa joukkue laadukkaaseen arkeen ja valmistaa jokaiseen peliin. Tässä päävalmentajalla on parannettavaa. Materiaali on myös niin laaja, että rotaatiota voi päävalmentaja käyttää, jos tarpeelliseksi näkee. Ei ole juurikaan käyttänyt.Aivan varmasti tiedostaa. Mutta ei hänkään voi vaikuttaa yksittäisten pelaajien taistelutahtoon määräänsä enempää.
Seuraavaksi aletaan ottamaan rotaatiota käyttöön niiden kohdalla, kenellä tämä löysäily on toistuvaa.