Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 002 440
  • 19 703
Olisiko ensi kausi taas sitten sellainen, jossa tuodaan ison profiilin nimiä kovalla henkseleiden paukuttelulla sisään, ja sitten muutamaa viikkoa myöhemmin julkaistaan tiedotetta, jossa kiitetään yhteisestä matkasta ja harmitellaan ettei pelaajan x jalka/käsi/sydän/maksa/pääkoppa enää kestänyt ammattilaisuraa?
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ite aattelin sinnillä kattoa, koska torstaina tämä kaikki on vihdoin ohi. Sitten on aikaa odotella pesäpallokauden alkua.
Pesiskausio on jo alkanu, pariin kertaan tullu jo hallimatseja katottua.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Kyllä on menny pelien kahtominen vaikeaksi, laitoin saunan päälle että pääsee sinne potemaa vitutusta kolmannen erän ajaksi. Eihän tuo nyt vaan voi olla noin vaikeaa tuolla miehistöllä. Haistakaa vittu ihan Kaikki!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Olisiko ensi kausi taas sitten sellainen, jossa tuodaan ison profiilin nimiä kovalla henkseleiden paukuttelulla sisään, ja sitten muutamaa viikkoa myöhemmin julkaistaan tiedotetta, jossa kiitetään yhteisestä matkasta ja harmitellaan ettei pelaajan x jalka/käsi/sydän/maksa/pääkoppa enää kestänyt ammattilaisuraa?
Hetkinen, voi olla että mulla on alzheimer, mutta mihin referoit tässä?
 
Mutta seurajohtoon kohdistuva arvostelu tyyntyy onneksi siinä vaiheessa, kun Oulun Kärpät Oy julkaisee tiedotteen yrityskaupoista, jossa Kärpät on lisännyt katalogiinsa taas jonkin kusiputkan pulkkamäen juurella. Kassa on vakaalla pohjalla, joten siihen varsinaiseen elinkeinoon eli urheiluviihteeseen ei tarvitse suuremmin satsata. Kärkkäri lämpiää yhä Oulun Energia Areenan hapertuneista pistorasioista, ja LED-taulun sulattama jää muodostuu vuosien varrella Oulun omaksi Gävlen olkipukiksi.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Lampaat vois laittaa all-in, mitä vitun menetettävää tässä on, yhden kiinnityksen KK saa hävisi 3-0 tahi 10-0
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
VITTU LESKINEN
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Olisin varmaan itse laittanut Westerholmin maaliin viimeiseen erään. Saisi vähän play-off tuntumaa hänkin.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei maistu Leskiselle edes tyhjä maali. Ja sitte perään hieno puolustamista. Ei Jeesus.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Kyllä mä itse tuossa yrittämistä ja jopa tunnettakin näen. Se voi olla hyvin mahdollista, että nuo pelaajat kyllä yrittävät kaikkensa, tai vähintäänkin luulevat tekevänsä niin. Ehkä eivät saa ihan sitä viimeistä ylimääräistä irti, mutta eivät sitä oikeastaan itse välttämättä tiedosta. Tuossa joukkueessa ei vaan selvästi ole sellainen ilmapiiri tai henkinen tila, että kukaan mitenkään ylittäisi itseään saatika menisi mihinkään äärirajoille.

Huonosti valmennettu, johdettu ja psyykattu porukka. Ihan saatanan hauras myös.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Kaiken paskan lisäksi tyhjiinkään eivät osu,,,
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mikähän idea Ohtamaalla oli tuossa tilanteessa ajaa itsensä syvälle hyökkäysalueelle? Vaarallinen vastahyökkäys lähti tuon takia.
 
Kyllä tuo Leskisen paikka kuvastaa meidän maalinteon vaikeutta täydellisesti. Ei edes tyhjistä saada sisään. Eka maali ois tarvittu ensimmäiseen viiteen minuuttiin, jos ois haluttu voitosta taistella. Omalta osalta C More sammuu nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös