Nelosketju toimii, ja saa paineen hyökkäysalueelle. Muista ketjuista ei voi sanoa samaa.Hyry ja Ode sentään pelipäällä
Nelosketju ainoa ketju, mistä paistaa yhdessä tekeminen. Kakkosesta sitten ehkä Kunyk & Koivunen kaksikko.Nelosketju toimii, ja saa paineen hyökkäysalueelle. Muista ketjuista ei voi sanoa samaa.
Mielestäni uusittu 3.ketju tullut myös pirteästi sisään ja saanut pari kertaa paineistettua Ilvestä hyökkäysalueella hyvin. Kas kummaa, mistähän johtuu...Björkqvist+Heikkala > Jakobsson+Leskinen ja heti on erinäköistä tekemistä (mm.) kamppailemisessa sekä aktiivisessa ja aggressiivisessa riistopelaamisessa.Nelosketju toimii, ja saa paineen hyökkäysalueelle. Muista ketjuista ei voi sanoa samaa.
Björkqvist on hyvä lisä tuohon lammaslaumaan. Harmillisen lasia on kaveri vaan tällä kaudella ollut.Mielestäni uusittu 3.ketju tullut myös pirteästi sisään ja saanut pari kertaa paineistettua Ilvestä hyökkäysalueella hyvin. Kas kummaa, mistähän johtuu...Björkqvist+Heikkala > Jakobsson+Leskinen
Onko tullut mieleen, että saattoi yrittää esimerkiksi yläkulmaan. Tai jatkopelit omille ja kiekko pussiin. Helppo se on täältä huudella. Jos Kappe ois tuosta jatkanut kulmaan, ja menettänyt kiekon niin täällä olisi valitettu, että "miksi vitussa et vedä?"Aivan turha ripulirysty logoon Kapelta, kun olisi voinut jatkaa hyökkäystä aavistuksen pidempään ja hakea parempaa paikkaa. Hätäiset logovedot on kyllä tulleet tältä kaudelta liiankin tutuiksi.
Eipä oikeastaan, koska ei pysy kiekossa. Se ei tosin ole kenellekään epäselvää, että mies on taitavampi kiekolla kuin Heikkala.Olen ehkä vähemmistössä mielipiteeni kanssa, mutta laittaisin Jakobsonin tuohon Heikkalan tilalle milloin vain. Toisi kiekolliseen peliin paljon enemmän.
Minä laittaisin Hermosen.Olen ehkä vähemmistössä mielipiteeni kanssa, mutta laittaisin Jakobsonin tuohon Heikkalan tilalle milloin vain. Toisi kiekolliseen peliin paljon enemmän.
On tullut monestikin mieleen kaikenlaista. Ei sinänsä mikään vääryys kokeilla rystyllä, mutta tällä kertaa heppoinen ratkaisu. Huutelu täältäkäsinhän on parasta.Onko tullut mieleen, että saattoi yrittää esimerkiksi yläkulmaan. Tai jatkopelit omille ja kiekko pussiin. Helppo se on täältä huudella. Jos Kappe ois tuosta jatkanut kulmaan, ja menettänyt kiekon niin täällä olisi valitettu, että "miksi vitussa et vedä?"