'Höpöhöpö' -selityksiä. Tälläisten taakse mennään, kun ei pystytä myöntämään vastustajan selkeää paremmuutta.Ammattilaisjoukkue. Anteeksiantamatonta, jos tässä selityksessä on yhtään mitään totuuden siementä.
'Höpöhöpö' -selityksiä. Tälläisten taakse mennään, kun ei pystytä myöntämään vastustajan selkeää paremmuutta.Ammattilaisjoukkue. Anteeksiantamatonta, jos tässä selityksessä on yhtään mitään totuuden siementä.
Kyllä sitä kaikenlaista pitää pystyä anteeksi antamaan pitkän kauden aikana. Urheilu on mahtavaa kaikesta huolimatta.Ammattilaisjoukkue. Anteeksiantamatonta, jos tässä selityksessä on yhtään mitään totuuden siementä.
IFK blokkasi tänään kymmenen kutia. Määrä ei ole todellakaan mitenkään erikoinen.Se on kyl sanottava et IFK pelas varmaan parasta peliään eikä se Kärppä-pelin rakenne nyt niin sysisurkealta näyttänyt. Mut IFK toteutti pelisuunnitelmaansa täydellisesti, voitti isolla prosentilla irtokiekot ja blokkas valtavan määrän vetoja pois.
Helppo olla erinomainen, kun kaukalossa oli vaan yks joukkue.Ei missään nimessä mikään loistava esitys Kärpiltä, mut tappio oli enemmänkin HIFK:n erinomaisuutta tänään.
Huomenna sit paremmin.
Sitä ei kyllä pidä antaa anteeksi, jos näihin peleihin lähdetään ilman kunnollista valmistautumista ja 60min viedään läpi ilman todellista taistelua missään vaiheessa. Sinulle varmaan ihan fine, mutta valtaosalle ei todellakaan, kun logolle pelaaminen ei näytä taas vaihteeksi maistuvan. Aivan pöyristyttävää, että kiimaisimmat pelaajat ovat niitä, jotka eivät ole olleet joukkueessa aiemmilla kausilla mukana tai Kärppien kasvatteja. Turunen ja Björkvist etunenässä näitä, jotka viitsivät taistella - etenkin Turunen. Aivan jäätävä tahtotila miehellä, mutta ei näytä siltikään tarttuvan kova yritys muihin. Junttilan pelit menee esim. naureskellen, kun on niin vitun lupsakkaa hommaa vedellä taas liigassa puolivaloilla...Kyllä sitä kaikenlaista pitää pystyä anteeksi antamaan pitkän kauden aikana. Urheilu on mahtavaa kaikesta huolimatta.
Tappio + nolla maalia + ykkösmaalivahti loukkaantui + kultakypärä loukkaantui = hetken vitutus = joukkueen kasvutarina
Tai sitten nää velttoperseet voisivat vähitellen päästä yli siitä ettei Kukkonen ole enää herättämässä. Mitenkähän nää ressukat osaa mennä esim. illalla nukkumaan, onkohan se Kukkonen silloinkin antamassa ensin tuttipullolla lämmintä maitoa ja peittelemässä sänkyyn?Kukkonen voisi pitää jonkun puheen kopissa tai jotain..
Kyllä minä pystyn moisen antamaan anteeksi ja huomenna taas olen joukkueen tukena uudessa taistossa. Tietenkään se ei ole fine, että esitys jää nähdyllä tavalla piippuun. Urheilu on ihmeellistä, samoin ihmismieli. Olen oppinut hyväksymään sen. Ei sillä, ei vitutus hyvälle maistu, mutta se on hetkellistä. Rakkaus on pysyvää.Sitä ei kyllä pidä antaa anteeksi, jos näihin peleihin lähdetään ilman kunnollista valmistautumista ja 60min viedään läpi ilman todellista taistelua missään vaiheessa. Sinulle varmaan ihan fine, mutta valtaosalle ei todellakaan, kun logolle pelaaminen ei näytä taas vaihteeksi maistuvan.
Onnela nosti Twitterissä hyvin esiin Kärppien viimeiset neljä matsia.
Käyrä sojottaa etelään.
Sehän on epäterveen riippuvuussuhteen merkki, jos toinen osapuoli vain antaa ja antaa, eikä saa toiselta mitään vastineeksi, mutta silti yhteiselo jatkuu ilman mitään reflektiota.Kyllä minä pystyn moisen antamaan anteeksi ja huomenna taas olen joukkueen tukena uudessa taistossa. Tietenkään se ei ole fine, että esitys jää nähdyllä tavalla piippuun. Urheilu on ihmeellistä, samoin ihmismieli. Olen oppinut hyväksymään sen. Ei sillä, ei vitutus hyvälle maistu, mutta se on hetkellistä. Rakkaus on pysyvää.
Lasse voisi ihan ensitöikseen haukkua kaikki.Kukkonen voisi pitää jonkun puheen kopissa tai jotain..
Lasse voisi ihan ensitöikseen haukkua kaikki.
Olisi ainakin jotain sellaista, mitä ei olla nähty ikinä ennen. :)Huominen juhlapuhe voisi olla 30 minuuttia joukkueen haukkumista. Ja sitten esitetyn mallin mukaan Lassekin lähtee kotiin, kun paita on katossa.
JMA laittaa varmasti parastaan pöytään Lassen juhlailtana. Jää arvoitukseksi, mitä tekee tämäniltainen lammaslauma. Turunen ja Blomma lienevät todennäköisesti sivussa. Jos ei muuten, niin varotoimenpiteenä.Eiköhän se Aaltonen paina hattutempun huomenna. Ainakin IFK:ssa ollessaan innostui aina pellaamaan Kärppiä vastaan joten luultavasti huomenna vielä juhlapelissä takoo jonkun 3+2 ja Jugurtit 5-1 voittoon.