Tää nykyinen linja on kuulemma viihdyttävä. Niin oon kuullut.Kyllä Liigaan pitäisi saada NHL:n linja. Pääsisi taito keskiöön.
Itse toivoisin Kapulle vaikka 6 matsia.Tulispa joku ylilyönti, vaikka Kepulle pelikieltoa pari matsia.
Khyllä. Silloin, kun kaikki oli vielä hyvin, ja Kärpät oli muutakin, kuin ex-dynastia.Comeback is real, eikös joku viis vuotta sittenki tultu 5-0 tilanteesta tasoihin Kuopijjoossa.
Itse asiassa Marjamäki haluaa, että Kärpät pelaa hyökkäysvoittoisesti. Mutta kun ei halunnut alkukaudesta. Nyt on aivan liian myöhäistä.Tässä nähdään ettei joukkue ole Marjan hallussa. Eivät halua pelata jarrukiekkoa. Tahallaan häviävät jotta saavat neidin ulos ja oikea valmentaja tilalle.
Veikkaan että tässä tapauksessa vastaan tulisi LukkoItse aika varma että Kärpät päätyy sijalle 6 vaikeahkon loppuohjelman ja tottakai surkealta näyttävän pelin takia. Sitten sieltä Tampereen joukkue vastaan, niin saa nähä saahanko peliäkään.
IFK:ta vastaan tulee vielä kahdesti dunkkuun. Pelsut vieraissa sama. Ensi viikon saldo on luultavimmin 0-2p.Itse aika varma että Kärpät päätyy sijalle 6 vaikeahkon loppuohjelman ja tottakai surkealta näyttävän pelin takia. Sitten sieltä Tampereen joukkue vastaan, niin saa nähä saahanko peliäkään.