Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 012 192
  • 19 703
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Mahtava nousu joukkueelta!!! Onneksi katsoin koko pelin, vaikka kaksi erää otettiinkin ihan vastapalloon.

Hienosti joukkue näytti kulmahammasta 3. erässä. Huomenna asenteella heti alusta asti! Jooko?
Itekki päätin nyt kattoa loppuun. KooKoo pelistä lähin sen 3-5 maalin jälkeen ja kuuntelin autossa sit seuraavat kolme maalia =D
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Missasin pelin tänään. Mitä ihmettä siellä taas tapahtunu? Ekaan 35 minuuttiin joku 3 laukausta maalia kohti ja 3-0 häviöllä. Sit tämmöne loppu.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Mulle kelpaisi sellanen napsu että oltaisiin pelin päällä ja hoidettaisiin nämä kookookalpat kliinisesti ihan varsinaisella peliajalla.
Kliininen kiekottelu ei tarjoa minulle läheskään sellaisia säväreitä, kuin nämä nousut viimeisellä kympillä parin maalin takaa ohi. Oli sitten vastassa kookookalpat tai sportsaipat. Pieni tuska alussa ja lopussa sitten euforia.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Erikoinen on Oulun Kärpät tällä kaudella. Annetaan muutama eteen ja sitten tullaan väkipakolla rinnalle ja ohi. Kertoo joukkueen sisukkuudesta ja luonteesta. Toki tätä ei kannata kokeilla joka pelissä.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Mestarijoukkueet ovat aiemminkin tätä harrastaneet. Täytyy myöntää että usko loppui, mutta jokin outo tunne oli etiäisen lailla että vielä ne perkeleet nousee.. sitten 2-3 kavennuksen jälkeen oli jo henkisesti yliote koko pelistä.

KalPa on Kärpille tosi vittumainen vastus. Tulevat päälle kuin päättömät kanat ja sitä pyörremyrskyä pitää vaan jaksaa puolet pelistä. Sitten ne hyytyy ja voi pelata taas jääkiekkoa
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Erikoinen on Oulun Kärpät tällä kaudella. Annetaan muutama eteen ja sitten tullaan väkipakolla rinnalle ja ohi. Kertoo joukkueen sisukkuudesta ja luonteesta. Toki tätä ei kannata kokeilla joka pelissä.
Toisaalta, tätä takaa-ajoa on koko kausi harjoiteltu huonolla menestyksellä, niin nyt vissiin on keksitty menestysresepti siihen. Joka toinen lopuista peleistä tullaan kolmen maalin takaa voittoon! Viimeinen game kutosessa täydessä Raksilassa Tapparaa vastaan!

ja sitten vittumainen herätys
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Etra

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Kärppien voitto ja takaa-ajo oli äärettömän tärkeä, sillä tämä voitto toi Kärpille myös uuden fanin.

Minun 4-vuotias poikani on kovin kuopiolaistunut kun koko ikänsä Kuopiossa on asunut. Ymmärrettävästi Kalpa-propagandaa on syötetty joka paikassa. Minä olen yrittänyt pitää Kärppien puolta, mutta hyvin haastavaa on ollut.

Ennen tätä peliä poika oli 50-50, että miten tässä fanituksessa käy. Tämän illan jälkeen ei ole enää epäselvyyksiä. Etäkärppien kanssa samassa katsomonosassa ja Kärppien tarjoillessa huikeaa draamaa ja voiton, poika on nyt lopullisesti myyty. Hienoja tunne-elämyksiä sai poika ja toki isäkin tänään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärppien voitto ja takaa-ajo oli äärettömän tärkeä, sillä tämä voitto toi Kärpille myös uuden fanin.

Minun 4-vuotias poikani on kovin kuopiolaistunut kun koko ikänsä Kuopiossa on asunut. Ymmärrettävästi Kalpa-propagandaa on syötetty joka paikassa. Minä olen yrittänyt pitää Kärppien puolta, mutta hyvin haastavaa on ollut.

Ennen tätä peliä poika oli 50-50, että miten tässä fanituksessa käy. Tämän illan jälkeen ei ole enää epäselvyyksiä. Etäkärppien kanssa samassa katsomonosassa ja Kärppien tarjoillessa huikeaa draamaa ja voiton, poika on nyt lopullisesti myyty. Hienoja tunne-elämyksiä sai poika ja toki isäkin tänään.
Kesällä sitten KuPS:n peleihin niin siellä unohtuu tuo kuopiolainen kendojengi kokonaan, voi sitten rauhassa kannattaa Kärppiä... ;)
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Kärppien voitto ja takaa-ajo oli äärettömän tärkeä, sillä tämä voitto toi Kärpille myös uuden fanin.

Minun 4-vuotias poikani on kovin kuopiolaistunut kun koko ikänsä Kuopiossa on asunut. Ymmärrettävästi Kalpa-propagandaa on syötetty joka paikassa. Minä olen yrittänyt pitää Kärppien puolta, mutta hyvin haastavaa on ollut.

Ennen tätä peliä poika oli 50-50, että miten tässä fanituksessa käy. Tämän illan jälkeen ei ole enää epäselvyyksiä. Etäkärppien kanssa samassa katsomonosassa ja Kärppien tarjoillessa huikeaa draamaa ja voiton, poika on nyt lopullisesti myyty. Hienoja tunne-elämyksiä sai poika ja toki isäkin tänään.
Onnittelut, ei nyt välttämättä hyvästä, mutta oikeasta ratkaisusta.

Mulla on vaan tyttöjä. Kun katon peliä, 2-vuotias tulee viereen, sanoo, hyvä Suumi ja pyytää Pipsa Possua.
 

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun pisteautomaatit
Missasin pelin tänään. Mitä ihmettä siellä taas tapahtunu? Ekaan 35 minuuttiin joku 3 laukausta maalia kohti ja 3-0 häviöllä. Sit tämmöne loppu.
10 minuutin Kärpät on kevään teema. 60 minuutin painetta odotellessa. Sillon voitettaisiin pelit 9-0 joka kerta.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Olipahan eilen taas peli, hirveetä paskaa alkuun ja sitte hieno nousu eikä menetetty kuin 1 piste.
Anttilan samettikäsi vei Kalpapakin sinne kuuluisalle kebabkioskille ja Tieksolan snaipperi kruunas illan.

EtäKärppä tuli tuli Lohjalta käymään. Tanssit on tanssittu hirveessä jännityksessä ja tänään mennään Tapparan miehelle vittuilee ja saunomaan.
Tänään taas tulta munille.
 

Jotasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On muuten meidän Nelonen ollut taas kovassa iskussa, kun Karvinen on saanut pelata siinä!
Kyllä! Täällä ei kovin moni tunnu arvostavan Kyttää, mutta on kyllä pelannut loistavasti nyt pari peliä ja hyvin toki jo aiemminkin. Eiköhän loppukaudeksi voisi jo lukita neloseksi Karvinen-Hyry-Anttila, aivan mahtava ketju. Pörrätköön hermoset/heikkalat muualla. Karvisella on asenne kunnossa ja repii ja raastaa minkä kerkeää. Eikä pelkää tiputtaa hanskoja tarvittaessa. Ja herranjestas se eilinen maalin alustus! On myös nopea, ainakin riittävän, vaikka täältä saakin lukea hitaaksi. Ei vaan jalat tikkaa kuten lyhemmillä.

Muutenkin Karvinen ollut omia suosikkeja oikeastaan ensimmäisestä Kärpissä pelaamastaan pelistä asti, vaikken hänen hankintaa voinut ymmärtää alkuunkaan silloin kun tuli ekaa kertaa Ouluun. Tällä kaudella hankinnan sen sijaan ymmärsin ja ennen sitä harmittikin nähdä hänet IFK:ssa. Toivon jatkosopimusta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Meriläinen oli palannut omalle hienolle tasolle. Kaksi maalia iskettiin maalin edestä. Pulustus ?
Kolmas oli täysin ottamaton paikka, hieno veto KalPan ukolta.
Nelonen pelasi Kärpät mukaan peliin. Turusta saa rikkoa roikkua koukkia, antaa poikkaria.
Yv:llä maali on + Kunyk + ja * * perään
itseluottamukselle kaksi jatkoaika voittoa tekee nannaa. Luottavaisin mielin tähän päivään.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kyllä! Täällä ei kovin moni tunnu arvostavan Kyttää, mutta on kyllä pelannut loistavasti nyt pari peliä ja hyvin toki jo aiemminkin. Eiköhän loppukaudeksi voisi jo lukita neloseksi Karvinen-Hyry-Anttila, aivan mahtava ketju. Pörrätköön hermoset/heikkalat muualla. Karvisella on asenne kunnossa ja repii ja raastaa minkä kerkeää. Eikä pelkää tiputtaa hanskoja tarvittaessa. Ja herranjestas se eilinen maalin alustus! On myös nopea, ainakin riittävän, vaikka täältä saakin lukea hitaaksi. Ei vaan jalat tikkaa kuten lyhemmillä.

Muutenkin Karvinen ollut omia suosikkeja oikeastaan ensimmäisestä Kärpissä pelaamastaan pelistä asti, vaikken hänen hankintaa voinut ymmärtää alkuunkaan silloin kun tuli ekaa kertaa Ouluun. Tällä kaudella hankinnan sen sijaan ymmärsin ja ennen sitä harmittikin nähdä hänet IFK:ssa. Toivon jatkosopimusta.
Vaikkakin suuren yleisön turhaketta Odea on dissattu paljon niin kyllähän joka joukkue tarvii jonkun rouhijan.
Niinku mister Hifkin Åsten. Oli mun mielessä pitkään hirvee mulkku pelaajaksi kunnes yksi tilanne muutti kaiken.
Nykyään osaan jotenkin arvostaa tuota MikkeMaxia. Ode on jo ollu kauan kultissa, on kova omalla tavalla.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Vaikkakin suuren yleisön turhaketta Odea on dissattu paljon niin kyllähän joka joukkue tarvii jonkun rouhijan.
Niinku mister Hifkin Åsten. Oli mun mielessä pitkään hirvee mulkku pelaajaksi kunnes yksi tilanne muutti kaiken.
Nykyään osaan jotenkin arvostaa tuota MikkeMaxia. Ode on jo ollu kauan kultissa, on kova omalla tavalla.
Ode on ollut omia suosikkeja ihan siitä saakka, kun Kärppiin tuli. Tekee älyttömästi töitä joukkueen eteen. Muistissa on eräästäkin pelistä Bloodin "nouto", josta kummallekin ulosajo. Perään kävi joku Kärppien pelaaja kiittämässä Odea.

MixMaxin kohdalla vähän sama. Pitkään tuntui älyttömältä sikailijalta. Satuin sitten vahingossa näkemään haastattelun ja mielipide muuttui täysin. Varsin sympaattinen kaveri, ei ehkä kaukalossa kylläkään.
 

Miekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Karvinen on mielestäni myös keväällä arvossaan painavilla taklauksillaan, vahvalla kampppailupelaamisella sekä kyvystä päästä vastustajien pään sisään. Kyllä Otto osaa välillä pistää kiekkoa nuottaankin. Loistava leveyshankinta ja ei varmasti kallis!
 

Miekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ode on ollut omia suosikkeja ihan siitä saakka, kun Kärppiin tuli. Tekee älyttömästi töitä joukkueen eteen. Muistissa on eräästäkin pelistä Bloodin "nouto", josta kummallekin ulosajo. Perään kävi joku Kärppien pelaaja kiittämässä Odea.

MixMaxin kohdalla vähän sama. Pitkään tuntui älyttömältä sikailijalta. Satuin sitten vahingossa näkemään haastattelun ja mielipide muuttui täysin. Varsin sympaattinen kaveri, ei ehkä kaukalossa kylläkään.
Micke-Maxiin törmäsin useamman kerran viime vuosina, kun asuin töölössä ja monesti oltiin samassa kantapaikassa lounaalla samaan aikaan ja joskus stadin yöelämässä. Symppiksen oloinen velikulta ja itse arvostan näitä seuran miehiä, jotka on kovalla työllä ja asenteella saaneet luotua uran roolipelaajana. Ja kyllähän Åsten on tuonut väriä, tunnetta ja viihdettä katsomoon sekä kaukaloon.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Tänään lähdetään taas alusta ja voimasuhteet ovat palautuneet eilisen ottelun alkuun. KalPa tulee taas hurjalla rynnäköllä sen 30-35 minuuttia ja se pitää selvitä. Mitä pidemmälle pysytään kyydissä, sitä paremmalta se rupeaa näyttämään.

Toivottavasti ei lähdetä kuitenkaan liian passiivisesti, sillä kyllä he luistelevat oikealta ja vasemmalta ohi siinä skenaariossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös