Ai niin, siinä oli Spede välissä :) Lassea tietenkin tarkoitinNo ei se Pyörälä nyt niin ihmeellinen ollut.
Ai niin, siinä oli Spede välissä :) Lassea tietenkin tarkoitinNo ei se Pyörälä nyt niin ihmeellinen ollut.
Lisätään se, että tätä kärsimysnäytelmää on enemmän takana, mitä edessä. Sekin ehdottomasti illan positiivinen juttu.Posia siitä että Meriläinen on ottanut ne muutamat laukaukset ihan hyvin ja paketti on pysynyt kasassa. Mitään muuta positiivista tässä pelissä ei ole ollutkaan.
Mulla on ollut tässä GT ja kalja kädessä koko ajan. Ei auta.Hirveetä paskaa. Ei tahtotilaa. Näkyy siinä että 10:stä kaksinkamppailusta HIFK voittaa 8. Siitä rakentuu kaikki ongelmat. Ei auta, alan juomaan.
Onko kalja mikrotettua? Se kuulemma auttaa. Lisätietoja voi kysellä herralta(?) @MicolMulla on ollut tässä GT ja kalja kädessä koko ajan. Ei auta.
Mulla on ollut tässä GT ja kalja kädessä koko ajan. Ei auta.
Näitä pelejä on ollut nyt useampi lyhyen ajan sisään. Joukkueessa on liikaa vapaamatkustajia
Eniten tuolla melkeen jakelee hazardeja Ohtamaa...
Ja kuten todettua, kaikkia pelejä ei voi voittaa ja minua ei varsinaisesti haittaa jos tulee tappioita sellaisen pelin jälkeen missä joukkueen peli on kuitenkin ollut sinänsä hyvää ja tekeminen ei jää yrittämisestä kiinni. Tätäkään peliä ei olla vielä hävitty, mutta jo tuo nyt nähty 40 minuuttia on ollut sellaista hiihtelyä että sitä ei voi puolustella millään tavalla. Nyt näyttää siltä että kukaan ei edes yritä.
Se kuori erätauolla Laten appelsiinit.Junttila pelasi itsensä takaisin ykkösketjuun. Jep jep.
Tästä eri mieltä. Pelitavasta on turha edes puhua, kun joukkue ei sitä edes koita toteuttaa. Ihan sama mikä on pelitapa jos siellä viisi ukkoa kerrallaan puhaltelee muniin.En lähtisi niinkään mollaamaan yksittäisiä pelaajia tämän illan osalta, kun suurin ongelma on pelitapa. Peltonen syö Laten elävältä paraikaa.
Tämä pitää osittain paikkaansa. Fyysisyydessä hävitään kyllä ihan pystyyn sallivan tuomarilinjan myötä.En lähtisi niinkään mollaamaan yksittäisiä pelaajia tämän illan osalta, kun suurin ongelma on pelitapa. Peltonen syö Laten elävältä paraikaa.
Niihän se olikin. Unohdin ihan tyystin, että erä aloitettiin ylivoimalla.Kahdesti.
Tästä eri mieltä. Pelitavasta on turha edes puhua, kun joukkue ei sitä edes koita toteuttaa. Ihan sama mikä on pelitapa jos siellä viisi ukkoa kerrallaan puhaltelee muniin.