Olen. Pari maalia oli kyllä torjuttavissaOotko yhtään peliä katellu että miten menee?
Molemmilla taisi olla ekan erän jälkeen jotain 1,5. Lienee siis kaikille selvää, kumman erä oli toinen. Ja valtavalla erolla. HPK on vain todella onnekas tänään, ja toki pakit auttaa siinä myös ihan mukavasti.Kärpillä jotain 2.93 ja HPK:lla 1.9
Mitkä niistä?Olen. Pari maalia oli kyllä torjuttavissa
Juu, en minä Westerholmia tästä tasatilanteesta syytä.Olisi noista maaleista muutama jäänyt syntymättäkin, jos puolustus olisi viitsinyt tehdä hommansa.
Etkö seurannut?.Mitkä niistä?
Juttujen perusteella sinä olet se, joka ei ole peliä seurannut.Etkö seurannut?.
Juuri näin.Ei oo mielestäni Niken maaleja ollut mikään.
Torjuu paljon irtokiekkoja eteen ja haparoi. Ei varmasti itseluottamus ole paras mahdollinen.
2. ja 3. maaliTässäkö on sinun vasta-argumenttisi? Yritä edes. Mitkä maalit oli otettavissa? Pallo heitettiin sinulle, jos et huomannut.
Juuri näin.
2. ja 3. maali
Tää kaveri varmaan kattoo peliä radiosta.Niin, täällä sanottiin että torjuu irtokiekkoa eteen. Yksikään maali ei ole tullut riparista.
Valoja päälle.
Juttujen perusteella sinä olet se, joka ei ole peliä seurannut.
2. maali? Ootko nyt aivan tosissaan? Tuota suoraan tekopaikkaan tullutta kimmoketta ei ois ottanut edes tulikuuma Linus Ullmark - ei mitenkään.Juuri näin.
2. ja 3. maali
2. Ja 3.Mitkä niistä?
Ei kerkiä ku pitää huutaa Mertsiä maaliin.Juttujen perusteella sinä olet se, joka ei ole peliä seurannut.