Puhuin kyllä Juhista. Mutta ei tämä paskempi ilta ole Atelta ollut.Kiekon kanssa epävarma, mutta tuollaista pakin näkymätöntä työtä tehtaan takuulla.
Puhuin kyllä Juhista. Mutta ei tämä paskempi ilta ole Atelta ollut.Kiekon kanssa epävarma, mutta tuollaista pakin näkymätöntä työtä tehtaan takuulla.
Ok. Ymmärsin väärin.Puhuin kyllä Juhista. Mutta ei tämä paskempi ilta ole Atelta ollut.
Ei nyt hätäillä. Kyllä tämän suvantovaiheen jälkeen tarvitaan hieman enemmän näyttöjä, kuin yksi hyvä matsi.St. Michel's wonder. Lauantaina tupa täyteen punaisia vastaan. Kom igen @Huml71 !
Onneksi tällä kertaa vastassa on HIFK, jota vastaan ihan kaikki pelaajat syttyy.monta kertaa on tälle kautta saanut lähteä positiivisin mielin Raksilaan, poistua aina yhtä pettyneenä Raksilasta ja uusi kierre on valmis.
Maltti on valttia. Ei olisi nimittäin ensimmäinen kerta tällä kaudella, mikäli tämän hyvän esityksen jälkeen nähtäisiin lauantaina sitten jälleen sitä tuttua perspaskaa kotijoukkueen toimesta. Hyvä pitää mielessä, ettei sitten mahdollisesti joudu niin pahasti pettymään.Ei nyt hätäillä. Kyllä tämän suvantovaiheen jälkeen tarvitaan hieman enemmän näyttöjä, kuin yksi hyvä matsi.
Ei nyt hätäillä. Kyllä tämän suvantovaiheen jälkeen tarvitaan hieman enemmän näyttöjä, kuin yksi hyvä matsi.
Kyllä mä itsekin sillä kantilla olen, että jos tässä nyt seuraavat 10 peliä painetaan sellaisella noin kahden pinnan keskiarvolla eteenpäin niin ehkä orastavasti voi toivoa parempaa kevättä.Maltti on valttia. Ei olisi nimittäin ensimmäinen kerta tällä kaudella, mikäli tämän hyvän esityksen jälkeen nähtäisiin lauantaina sitten jälleen sitä tuttua perspaskaa kotijoukkueen toimesta. Hyvä pitää mielessä, ettei sitten mahdollisesti joudu niin pahasti pettymään.
Itse katselen ainakin vielä ensi viikon Tappara-otteluun asti ennenkuin alan uskomaan mihinkään nousuun.
Lauantai ja kotimatsi. On saanut pettyä ennenkin.Maltti on valttia. Ei olisi nimittäin ensimmäinen kerta tällä kaudella, mikäli tämän hyvän esityksen jälkeen nähtäisiin lauantaina sitten jälleen sitä tuttua perspaskaa kotijoukkueen toimesta. Hyvä pitää mielessä, ettei sitten mahdollisesti joudu niin pahasti pettymään.
Itse katselen ainakin vielä ensi viikon Tappara-otteluun asti ennenkuin alan uskomaan mihinkään nousuun.
Toki ilman ylivoiman onnistumisia tämä peli olisi todennäköisesti ollut tuttua paskaa.Maalivahti onnistui, heti 4 maalia :)
Nyt Meriläinen näytti miksi maalivahti on niin tärkeä. Antoi mahdollisuuden voittaa ja jotenkin se vapautti tämän pelin.
Hyvä Leevi!