Sitähän tässä on 37,5 ottelua odoteltu.Joko aletaan pelaamaan?
Pellaillaan ensin 2 ja 1/2 erää ja pari ylivoimaa.Joko aletaan pelaamaan?
Itse aloittaisin valmentajaloton välittömästi.Koska alkaa ketjulotto?
Kertonee jotain, että jatkoajan kommentit on tällä hetkellä paljon kiinnostavampaa sisältöä kuin itse peli.Vittu että ahistaa kattoa tätä peliä, täysin mielikuvituksetonta tuo pelaaminen. Pusketaan hullun lailla, heitellään kiekkoa päätyyn ja toivotaan toivotaan syöttöjä jaellaan.
Hyvät vaateet kärppäaitiossa, "pelatkaa paremmin" käytännössä. Tämän kyllä itsekin täältä kotikatsomosta osaan vaatia, luulisi tuolla ammattimiehillä jotain muutakin olevan työkalupakissa.
Ois kiva nähdä, kun yhtäkkiä Myrrä kävelee penkin taakse, kättelee Latea ja Late jatkaa matkaa odottavaan taksiin.Itse aloittaisin valmentajaloton välittömästi.
Äänet pois ja Stenka Radio Kalevasta.Huh, tämä Liivik on varmaan surkein ja anniltaan olemattomin studiohahmo, joka missään suomalaisessa jääkiekkostudiossa on kuunaan koskaan nähty. Niin nollatason juttuja sekä sepustuksia kuin olla ja voi, että en kyllä toista samanmoista muista. Vaikka on kyllä paljon huonoja ja nollatason kavereita kyllä tuossakin kaukalonlaitaraketin roolissa tullut nähtyä ja kuultua. Ei tuo mitään lisäarvoa tai omaa kykyä tehdä minkäänlaisia edes alkeellisentason peliin liittyviä huomioita, kun keskittyy kaikkeen muuhun hassutteluun ja turhaan höpöhöpöön, sen sijaan että keskittyisi työhönsä ja tuottamaan lisäarvoa katsojille ja kuulijoille pelillisten seikkojen ja huomioiden avulla.
Liivik on kyllä ylivertainen ykkönen tuolla nollatekijöiden listalla ja pahvihahmokin ajaisi saman asian tuolla aitioiden välissä, sillä erotuksella, että se ei sentään puhuisi noita nollatason juttuja, vaan olisi hiljaa periaatteella "jos ei ole mitään fikssua sanottavaa..." ja sitä rataa.
Tällä hetkellä ottaisin vaikka Myyrän ja Ojasen tuonne. Aivan sama, sillä niin paskaa lätkää esittää Kärpät.Ois kiva nähdä, kun yhtäkkiä Myrrä kävelee penkin taakse, kättelee Latea ja Late jatkaa matkaa odottavaan taksiin.
Silti tuntuu että kolmonen on koko ajan jäällä. Jännä nähdä peliajat ottelun jälkeenJumalauta tuo Hyry vaan parantaa joka matsiin. Aivan uskomaton ollut tänään! Maali vain puuttuu tältä iltaa.
Ps. Meidän neloskenttä on oikeesti ykköskenttä