Tossa nyt ei ole mitään logiikkaa, pelaahan siellä Kepu ja Junttilakin YV:tä ja AV:taTätä en vaan voi käsittää. Marjamäki sano Petopodissa, että Hyryllä on jo alivoimavastuu joten ei vissiin voi myös olla samaan aikaan ylivoimavastuuta..?
Tossa nyt ei ole mitään logiikkaa, pelaahan siellä Kepu ja Junttilakin YV:tä ja AV:taTätä en vaan voi käsittää. Marjamäki sano Petopodissa, että Hyryllä on jo alivoimavastuu joten ei vissiin voi myös olla samaan aikaan ylivoimavastuuta..?
No pitää antaa vähän tasotusta, kun ollaan muuten liian ylivoimaisia. Eiku....Ota huomioon myös, että Heikkala on vielä se joka tuosta viisikosta on aloittajana YV:llä. Sen sijaan siihen voitas laittaa kirjaimellisesti Liigan paras aloittaja
Eipä näitä tartte järjellä miettiä, kun ylivoimasta kerran kyse.Ota huomioon myös, että Heikkala on vielä se joka tuosta viisikosta on aloittajana YV:llä. Sen sijaan siihen voitas laittaa kirjaimellisesti Liigan paras aloittaja
Kyllä se luu on jo jäänyt käteen myös Järvenpään johdolla. Täysin mielikuvituksetonta ylivoimaa.Malttamattomat ovat sitä mieltä varmasti. Tuollaisella poukkoilulla jää aina luu käteen.
Aika härskiä jos jossain toisessa työpaikassa asiansa osaava työntekijä sais kenkää, jotta voitaisiin jatkaa tunarointia entiseen malliin.
Onko tämä seurasidonnainen asia, vai onko muita liigajoukkueita, joiden kannattajat eivät jaa valmennuksen näkemystä peluutuksesta. Minä luulen, että useat ovat olleet sitä mieltä, ettei Marjamäki pelkää penkittää ketään ja peluuttaa peliesitysten perusteella. Jokaisella on toki sokeapisteensä. Kyllä kai tämä on päävalmentajakysymys, ei seurakysymys.Only in Oulun Kärpät.
Aika härskiä jos jossain toisessa työpaikassa asiansa osaava työntekijä sais kenkää, jotta voitaisiin jatkaa tunarointia entiseen malliin.
Oletko ollut kärppätoimistolla hommissa?No, näinkin on käynyt tosielämässä. Vuorotteluvapaalla ollut työntekijä savustettiin ulos tuuraajansa toimesta, kohta tämä sankari huomasi ettei pysty selviämään tehtävistään, joten kävi itkemässä itselleen työkaverin tekemään duunit, jotta itse pystyi jatkamaan sihteerin liehittelyä ja nettiauton selailua muun paskanjauhamisen ohella...