Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 018 802
  • 19 703

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Mikä helvetti oli tämä kakkosyv-koostumus ja ajatus? Trollaako tuo valmennus vain menemään :-D
Oon miettiny, että haluaako tuo valmennus tahallaan yrittää parhaansa mukaan riisua oma ylivoimamme aseista. Heikkala maskimiehenä esimerkiksi on varsin kyseenalainen pelimuuvi.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aikamoista mailahäirintää kyllä, rajuimpaa hetkeen. Tekee pitkät hyökkäysalueen pyöritykset kyllä perin hankalaksi. Koko ajan maila kainalossa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lievä nukahdus taas pakeilta.

T. Niemelä - Byström, joten ei uutisia.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sovitaanko ettei tätä Putinin kätyriä mainita täällä, oli peli sitten miten paskaa tahansa.
Sovi menemään vaan. Niin kauan aikaa kun liigassa Ko. herran nimellä olevaa palkintoa jaetaan, niin eiköhän me täällä jokunen heitto miehestä kestetä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sovi menemään vaan. Niin kauan aikaa kun liigassa Ko. herran nimellä olevaa palkintoa jaetaan, niin eiköhän me täällä jokunen heitto miehestä kestetä.
En ees muistanut tuota palkintoa. Kertoo siitä ettei Kärppien pelaajat ole hetkeen tuosta taistelleet.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Tuo just, Kunyk syöttää polvilleen menevälle eikä ammu ite.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Etra

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä mitä? Tunnetta pelissä?



Olen hämmästynyt.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Olen valmis luovuttamaan tämän kauden suhteen. Joukkueella ei ole minkäänlaista selkärankaa. Samaa tervanjuontia tulee olemaan myös loppukausi, ja hyvin mahdollista että kutossijakin jää haaveeksi. Pleijareissa sitten korkeintaan pelataan tiukka sarja jotain oikeasti laadukasta joukkuetta vastaan, mutta mitalipeleissä saa katsella taas muita tiimejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös