Ehkä kauden surkein ylivoima. Yksi Rundbladin laukaus ja tutusti yli.
Eräänlainen saavutus kyllä tämäkin. Noh, eipähän soinut ainakaan omissa.Ehkä kauden surkein ylivoima. Yksi Rundbladin laukaus ja tutusti yli.
Tossa kyllä räikeästi rikotaan YK:n määrittelemiä ihmisoikeuksia.Jenkit käyttää Guantanamossa kidutusvälineenä videoita Kärppien ylivoimapelistä.
Tämä on kyllä ihan täys vitsi. Joka tästä vastaa, niin sietäisi saada kenkää.Kertoisko joku minulle, että mitä helvettiä Heikkala tekee maalinedessä ylivoimalla? Hyry, Kappe anyone?
Ei tuu tapahtuu. Joka hemmetin syöttö tulee niin pahasti takajalalle ettei ole edes mahdollista vetää.Näkisipä kerrankin kunnon vedon suoraan syötöstä.. not!
Ihmettelin jo edellisessä kotipelissä ihan samaa?Kertoisko joku minulle, että mitä helvettiä Heikkala tekee maalinedessä ylivoimalla? Hyry, Kappe anyone?
Laittaako Zagiduulinit ja kumppanit ne kiekot vastustajan maalille? Yks semmonen kiitos, vois olla vaikka ylivoimalla viivassa!Ois, jos vastustajillakin olisi tusinajunnuja maalissa. Siellä on Zagiduulinia, Vehviläistä ja Langhameria vastustajilla. Ja Westerholm (SaiPa legenda).
Stunttaa Koivusta, mutta Late voisi nähdä Ihkun pillukiikariensa läpi sen verran että laittaisi Hyryn tilalle siksi aikaa vaikka omaakin Av vastuun.Kertoisko joku minulle, että mitä helvettiä Heikkala tekee maalinedessä ylivoimalla? Hyry, Kappe anyone?
Uusi koutsi Järvenpää laittaa ylivoiman kuntoon!Tämä on kyllä ihan täys vitsi. Joka tästä vastaa, niin sietäisi saada kenkää.
Olihan se pari peliä jopa erittäin hyvää. Sittemmin palattu arkeen.Uusi koutsi Järvenpää laittaa ylivoiman kuntoon!
Not.
Muistutuksena, että nimenomaan se YV viisikko joka toimi sillon muutaman pelin sisälsi Tiivolan ja KoivusenOlihan se pari peliä jopa erittäin hyvää. Sittemmin palattu arkeen.
Niin, siis lähestyin asiaa siltä kantilta, että Kärpille noita menee koska paskat maalivahdit. Toiseen päähän ei niinkään.Laittaako Zagiduulinit ja kumppanit ne kiekot vastustajan maalille? Yks semmonen kiitos, vois olla vaikka ylivoimalla viivassa!
Vastustajat katsoi videot nopeasti läpi. Kiekkoa haetaan Kemppaiselle maalin eteen, ja videosulkeiset on siinä.Olihan se pari peliä jopa erittäin hyvää. Sittemmin palattu arkeen.