Tätähän minä olen ihmetellyt koko kauden. Laukaisutarkkuus on ihan käsittämättömän huonoa Kärpillä ollut koko kauden ajan.Eikö näistä vitun pakeista osaa kukaan ampua maalia kohti.,
Tätähän minä olen ihmetellyt koko kauden. Laukaisutarkkuus on ihan käsittämättömän huonoa Kärpillä ollut koko kauden ajan.Eikö näistä vitun pakeista osaa kukaan ampua maalia kohti.,
No esim tätä ottelua Kärpät on kyllä siinä mielessä hallinnut, että Kärpät on voittanut laatupaikat about 100-0, vaikka tulos ei tätä puollakaan.Onko Kärpät hallinnut tällä kaudella yhtään ottelua? Tuntuu, että jokaisessa pelissä ollaan jäljessä. Marjamäki uhosi jostain luistelusta ja kamppailusta kesällä?
Jos ei tosiaan taito riitä yrittää kenkäboxiin, niin laittaisivat matalia, joista vois irtonamuja tippua hyökkääjille.Tätähän minä olen ihmetellyt koko kauden. Laukaisutarkkuus on ihan käsittämättömän huonoa Kärpillä ollut koko kauden.
Taso ei pidä. Välillä pelaa hyvin, mutta ei se riitä mihinkään.Monesko kerta tällä kaudella ku Meriläinen vaihtuu kesken pelin? Ainakin kolmas.
Ekan kerran huomasin hänen olevan pelissä. Ilmeisesti siis hyvä poika.Jaakoppi on hyvä poika.
Ehkä muuten ennustuksesi osuu oikein, mutta tuskin aloittaa seuraavaa. Kärppä-sydän ei syki, niin tuskin Late pistää maaliin.Ennustan jo nyt. Ruusu pelaa hyvän loppupelin ja on seuraavassa aloittava maalivahti. Sitten ei saakkaan enään mitään kiinni
Paikkansa ansainnut joukkueessa.Ekan kerran huomasin hänen olevan pelissä. Ilmeisesti siis hyvä poika.
Taisi olla @McTorso kun sanoi, että Kärppien puolustus on 'timanttinen'.Tää pakisto jaksaa naurattaa. Kukaan ei saa kiekkoa maalille.
Kannattaa laittaa Stenius päälle. Helposti saa synkronoitua Kaleva radion äänen CMoren kuvan kanssa. Paljon, paljon nautinnollisempaa. En enää kuuntele kuin Steniusta ja Alkiota. Miksi kuunnella surkeuta, jos voi kuunnella parhautta. Steniuksen ääni kestää hyvin, eikä viime kaudella ollutta yskimistä ole ollut enää tällä kaudella lainkaan. Rauhallinen ja hyvä tunnelman luoja. Ja ei, ei sekoile pelaajissa.Katos Saukkonenkin huomas että maalivahtia vaihdettiin. Vitun tauno.
Tää Cmorehan on ilmaiskanava kait sen tiedätte.Kannattaa laittaa Stenius päälle. Helposti saa synkronoitua Kaleva radion äänen CMoren kuvan kanssa. Paljon, paljon nautinnollisempaa. En enää kuuntele kuin Steniusta ja Alkiota. Miksi kuunnella surkeuta, jos voi kuunnella parhautta. Steniuksen ääni kestää hyvin, eikä viime kaudella ollutta yskimistä ole ollut enää tällä kaudella lainkaan. Rauhallinen ja hyvä tunnelman luoja. Ja ei, ei sekoile pelaajissa.
Kärpät tekee tästä vielä pelin. Jatkoilla voitto, uskon. Tulta munille!
Odotan edelleen, milloin videolla mainitut asiat näkyvät Kärppien pelissä