Hienosti tulkitset peliä.Ei kyllä selventänyt yhtään. Tuolla logiikalla sanoisin Rundbladille, että älä missään nimessä yritä edistää peliä, kun kyvyt eivät siihen riitä.
Hienosti tulkitset peliä.Ei kyllä selventänyt yhtään. Tuolla logiikalla sanoisin Rundbladille, että älä missään nimessä yritä edistää peliä, kun kyvyt eivät siihen riitä.
Samat sinne. Jos tulkitset sokkosyötön 3vs3 -pelissä omalla alueella 'peliä edistäväksi teoksi', niin ei siinä mitään.Hienosti tulkitset peliä.
Olisi hauskaa jatkaa, mutta peace broSamat sinne. Jos tulkitset sokkosyötön 3vs3 -pelissä omalla alueella 'peliä edistäväksi teoksi', niin ei siinä mitään.
Mukavaa loppuiltaa sinulle. Kärpät ei pystynyt tarjoilemaan tämään hymyilyn aihetta, mutta sinä onnistuit siinä!Olisi hauskaa jatkaa, mutta peace bro
Kyllähän sitä uskoa riittää, mutta kyllä silti hävettää.. ;)Hävetkää te, joilla uskoa ei riitä ;)
Itse olen ihmetellyt ihan samaa. Sanat ja teot eivät oikein kohtaa.Minua vituttaa ihan suunnattoman paljon se, että miten ristiriidassa Marjamäen puheet on verrattuna tuohon lopputuotteeseen, jonka Kärpät illasta toiseen paskoo tuohon jäälle.
Puhutaan taisteluhengestä, periksiantamattomuudesta ja hyvästä otteluvalmistautumisesta ja silti pelistä peliin tarjoillaan noin käsittämättömän hengetöntä suorittamista.
Sellainen aika vahva kaipuu ja ikävä tällä hetkellä Kukkosta ja Pyörälää kohtaan.
Jätän kommentoimatta että saat viimeisen sanan ;)Mukavaa loppuiltaa sinulle. Kärpät ei pystynyt tarjoilemaan tämään hymyilyn aihetta, mutta sinä onnistuit siinä!
Oikea päätös. Ties monesko lauantain kotimatsi putkeen turpaan. Ei tuosta kukaan nauti.Eipä tarvi hetkeen taas paikan päälle vaivautua.
Viides. Vittu viides. Ja Late haaveilee Euroopan kärkiseuran statuksesta.Ties monesko lauantain kotimatsi putkeen turpaan.
Eikö se ollut Virkkunen, joka hallusinoi tuosta? Vai muistanko väärin?Viides. Vittu viides. Ja Late haaveilee Euroopan kärkiseuran statuksesta.
Virkkusen toiveenahan oli olla kasvattajaseura.Eikö se ollut Virkkunen, joka hallusinoi tuosta? Vai muistanko väärin?
Olen periaatteessa yleensä samoilla linjoilla, ettei yksilöitä pitäisi liikaa syytellä. Joku vastuu kai kalliilla kärkimiehillä kuitenkin pitäisi olla. Miten voi vaikka Emmanuelsson jäätyä Mestis-tasolle ja vähemmästäkin vituttaa kun Byströmin hinnalla muilla joukkueilla pyörii siellä viivalla hieman eri tason pakkeja.Vaikka Rundblad tuon viimeisen tarjoilikin, niin ei kyllä pysty yksittäisiä pelaajia syyttämään kun joukkueen peli kokonaisuudessaan on tuon näköistä.
Aaa... Niinpäs olikin. No, näin ne tavoitteet syntyvät, kun ollaan yhdessä epärealistisia.Virkkusen toiveenahan oli olla kasvattajaseura.
Eman kanssa samassa yv:ssä pelaa myös Leskinen ja Junttila. Taitaa olla liigan huonoin yv-kentällinen.Oli tuo peli kyllä taas ihan karseata paskaa. Minä en jumalauta ymmärrä mikä sokea piste tuo Emanuelsson valmennukselle on. Ei tarvitse ihmetellä miksei tuo ylivoimakaan toimi, kun tuo kaveri toisella siivellä pelaa. Ei omista minkäänlaista pelisilmää ja ei saa vittu yhtään syöttöä edes omille. Laittakaa vaikka se Björkqvist sinne ja joku muu kaveri kokeilemaan sinne laukojan paikalle.
Naurahdin :DOnneksi kuitenkin harjoittelevat viikosta toiseen ilmeisesti niin hyvin, että pelit menee pääsääntöisesti päin persettä.
Niin tekee.Vittu että vituttaa.