Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 007 275
  • 19 703
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pakko tulla sen verran tänne Kärppien hiekkalaatikolle ihmettelemään että kylläpäs on Marjapuuro saanut ilkeästä kärppäpedosta taiottua kiltin näätälauman. Missä petosydän? Missä pelaajien ammattiylpeys? My GOD. Mä häpeän!

Parempia aikoja teille toivottaen mutta samalla skeptinen että Marjapuuro niitä pystyisi teille tarjoamaan. Saattaisin itse vaatia Latelle potkuja jos olisin kärppäfani.
 
Viimeksi muokattu:

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Okei. Kyllä tässä kaivataan myös maalivahtia. Käännän takkini.

Edes jonkun kiekon saa torjua. Todella helppo rebound, ja puolustuskin totutun kujalla.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Niemelän mies taas puttas maalin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ette kai herranen aika tota Blomman syyksi laita. Niemelä kyllä veti tuon löysemmällä munalla kuin avannossa konsanaan.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Topi piti tosi hienosti oman miehensä...Taas... Näillä otteilla ei kyllä Topilla ole kiire nahilan kirkkaisiin valoihin. Maali meni myös Blommalle aivan liian helposti.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikä perse taas kerran on vialla!? En ikinä, IKINÄ, olisi viime maaliskuussa uskonut, että tilanne on nyt tämä. Valmennus, aika kertoa syy taaperrukseen!
 

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pakko tulla sen verran tänne Kärppien hiekkalaatikolle ihmettelemään että kylläpäs on Marjapuuro saanut ilkeästä kärppäpedosta taiottua kiltin näätälauman. Missä petosydän? Missä pelaajien ammatiylpeys? My GOD. Mä häpeän!

Parempia aikoja teille toivottaen mutta samalla skeptinen että Marjapuuro niitä pystyisi teille tarjoamaan. Saattaisin itse vaatia Latelle potkuja jos olisin kärppäfani.
Sanoppa muuta. Ei lisättävää
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämähän menee vahvasti taas. Ehdin katsoa peliä yhteensä pari minuuttia kun oli töitä, Pelicans teki aina maalin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Etra
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös