Unohdit kalliinHidas, kankea ja löysä. - Oulun Kärpät 2023
Unohdit kalliinHidas, kankea ja löysä. - Oulun Kärpät 2023
Sanon taas. Joukkue on tasapaksu.Joukkuepelillisten haasteiden lisäksi kärkihyökkääjät, kärkipuolustajat ja ykkösmaalivahti pelaavat vain keskinkertaisesti. Ei sieltä vaan ketään tunnu löytyvän, joka esimerkillään kantaisi joukkuetta silloin kun on vaikeampi jakso pelissä.
Suoritettu jo. Viimeiset kaksi olen jättänyt väliin, ja huomenna tulee kolmas.Tuote on täyttä paskaa, sekä joukkueen että etenkin sarjan puolesta. Pitänee pian harkita jaloilla äänestämistä.
Helpompi lyödä vain kiekko joka kerta ränniin. Näin myös vältytään mahdollisilta virheiltä..Liikaa taas siirtelyä ja vastuun siirtämistä kun vois toimittaa suoraviivasemmin kiekon maalille
tai lähimmälle vapaalle miehelle jolla ois onetimerin paikka mutta kun ei. Siirrellään lisää.
Vittu ite pitäs olla tekemässä niin tulis maaleja.
Ymmärrän. Sinänsä Kärppien paskuuden kestää, mutta tunteisiin menee enimmäkseen tämän saatanan sosiaalidemokratiasarjan tasapäistämislinja, ja sen aiheuttama pelillinen trendi. Ammattituomarien sallima kiekottoman estämisen määrä vie pelistä vauhtia enemmän kuin Marjamäen limaträppi koskaan. Pleijareihin mentäessä ei vihelletä enää edes sitä joka kymmenettä.Suoritettu jo. Viimeiset kaksi olen jättänyt väliin, ja huomenna tulee kolmas.
'Yleisön tuki pitää ansaita'
Tappio sieltä tulee.Katsotaan jännityksellä, mitä sieltä tulee.
Eihän niitä virheitä saanu pelätä? Kiekkoa vaan maalille ja sinne takomaan riparia sisään.Helpompi lyödä vain kiekko joka kerta ränniin. Näin myös vältytään mahdollisilta virheiltä..
Sarkasmia oli tuo minun kommentti :D Ja viimeksi lukkoa vastaan maaliodottama oli yli 3.Eihän niitä virheitä saanu pelätä? Kiekkoa vaan maalille ja sinne takomaan riparia sisään.
Ei niitä hienoja maaleja aina tavi tehä.
Millon tulis Kärpille maaliodottama yli 3 maalia per peli? Ei hetkeen tuolla siirtelyllä.
Juu, tämä nykyinen tuomarilinja on aivan paskaa. Toki se on molemmille sama, mutta mielummin katselisi vaikka puolet pelistä yli-, ja alivoimaa, kunhan rikkeet puhallettaisiin pois.Ymmärrän. Sinänsä Kärppien paskuuden kestää, mutta tunteisiin menee enimmäkseen tämän saatanan sosiaalidemokratiasarjan tasapäistämislinja, ja sen aiheuttama pelillinen trendi. Ammattituomarien sallima kiekottoman estämisen määrä vie pelistä vauhtia enemmän kuin Marjamäen limaträppi koskaan. Pleijareihin mentäessä ei vihelletä enää edes sitä joka kymmenettä.
En keksi tähän mitään muuta syytä kuin sen, että tasoerot repeää valtaviksi jos peliä johdetaan jääkiekon säännöillä. 15 joukkuetta sarjassa koska...raha?
Juu ;) Viimeksi tehty 3 maalia varsinaisella peliajalla 4.11. Sen jälkeen on ollu vähämaalisempaa per peli.Sarkasmia oli tuo minun kommentti :D Ja viimeksi lukkoa vastaan maaliodottama oli yli 3.