Molemmat ensi kaudeksi ulos. Ei kahta kysymystä.Ruotsalaispariskunta ei kyllä varsinaisesti vakuuta omissa.
Ja lopulta se tulee vielä kääntymään, jos ei vielä tänään. Pari maalia pitäisi saada lisäksi vielä, niin alkaa varmasti tulemaan enemmän rentoutta.Tulokselle sama. Jos peliote säilyy samanlaisena 60 min, niin olen tyytyväinen, vaikka hävittäisiin.
Tämä!Tulokselle sama. Jos peliote säilyy samanlaisena 60 min, niin olen tyytyväinen, vaikka hävittäisiin.
Ainut ongelma on se, että harvoin paikkoja taotaan samalla tahdilla koko ottelua ja Kärppien tehokkuudella vaikeaksi menee tuloksen kannalta. Peli itsessään oli erinomaista.Hieno ensimmäinen erä, mutta harmittava takaisku loppuun. Paikkoja oli vaikka muille jakaa ja jos riittää kantti pelata tällä tavalla loppuun saakka, niin pisteitä lähtee mukaan.
No kyllähän Rundblad olisi vielä ensi kaudellakin vahvistus. Mutta ei varmaankaan ole jäämässä, kyllä joku SHL-seura hänet poimii. Siellä sitten 20+30 ensi kaudella.Molemmat ensi kaudeksi ulos. Ei kahta kysymystä.
Niin tuolta se Ilukin näytti parina viimeisenä vuotenaan.Byström alkaa nousta kyllä Ilkka Mikkolan ohella inhokkipelaajien kärkeen
Kauden parasta Kärppää 19 minuuttia. Nyt tässä vaan on pelkona se, että takaa-ajossemassa jälleen kerran peli menee pakottamiseksi ja Kärppien hyvä pelaaminen jää tuohon 19minuuttiin. Toivottavasti olen väärässä.Hieno ensimmäinen erä, mutta harmittava takaisku loppuun. Paikkoja oli vaikka muille jakaa ja jos riittää kantti pelata tällä tavalla loppuun saakka, niin pisteitä lähtee mukaan.
Varmaan näinkin, mutta helppo se on olla Kärppien vastustaja kun oma löysäily ei kostaudu ikinä, vaikka mokat olisi paljon Kärppien vastaavia suurempia, niin kuin tässäkin erässä.Byströmin löysäily puolustusalueella kostautui. Mutta hei, voitettiin maaliodottama!