Kuulostaa ihan Ramilta.Ai saatana! Mahtava tuo pleksin takana oleva Raimo Summasen näkönen mies joka huuttaa HOMO! Ja sentteri pystyyn
Haha kiitos, vitutus vähentyi hieman.Yksi piste, ihan ok. Vastustaja oli kuitenkin kova!
Vähintään top3 paskimmissa. Sport oli aivan helvetin huono, ja myös JYP. Huvittavaa tässä on se, että JYP teki seitsemän maalia ja vei kaksi pistettä olemalla surkea.Uskomatonta, mutta totta... Väittäisin, että SaiPan suoritus tänään oli maalivahtia lukuunottamatta huonoin mitä oon tällä kaudella keltään nähnyt. Ja silti hävittiin RAKSILASSA ja vielä fanien juhlapeli :D
Mua ahdistaa toi hymiö tossa viestin lopussa. Joo, ei siis mitään henkilökohtaista, mutta ihan puistattaa kun tällaisen ripulin jälkeen tulee tollanen. Mutta siis tosiaan ei sinua kohtaan mitään.Uskomatonta, mutta totta... Väittäisin, että SaiPan suoritus tänään oli maalivahtia lukuunottamatta huonoin mitä oon tällä kaudella keltään nähnyt. Ja silti hävittiin RAKSILASSA ja vielä fanien juhlapeli :D
Mitä olet vetänyt, paljon se maksoi ja ennen kaikkea mistä sitä saa ja onko se laillista?Onneksi tammi-helmikuu on tulossa ja silloin palaset ovat ehtineet loksahtaa paikoilleen Marjamäen palapelissä. Ei kannata olla syksyn mestari, kun voi olla kevvään mestari.