Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 006 517
  • 19 703

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Eihän siellä kun jääny ihan täysin selkeä rike Koivuseen viheltämättä ja totta vitussa Saipa sitten ratkaisee ainoasta paikasta. Vittu!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Ai saatana! Mahtava tuo pleksin takana oleva Raimo Summasen näkönen mies joka huuttaa HOMO! Ja sentteri pystyyn
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Katsellaan uudestaan vuonna 2023, että menisikö Raksilaan peliä paikan päälle katsomaan. Ei tuota paskaa jaksa katsoa paikan päälle. "Care and compete", vittu mun perseessä on enemmän välittämistä tunnin ripulipaskan jälkeen.
 

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät "liian vahva liigaan" on 10 ottelun kuntopuntarin #13. Se kertoo kaiken oleellisen. Onko aika ja muut ajaneet Laurin ohi vai turvaako paksu lompakko nykysuoritustason jatkuvuuden?
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Uskomatonta, mutta totta... Väittäisin, että SaiPan suoritus tänään oli maalivahtia lukuunottamatta huonoin mitä oon tällä kaudella keltään nähnyt. Ja silti hävittiin RAKSILASSA ja vielä fanien juhlapeli :D
Vähintään top3 paskimmissa. Sport oli aivan helvetin huono, ja myös JYP. Huvittavaa tässä on se, että JYP teki seitsemän maalia ja vei kaksi pistettä olemalla surkea.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Uskomatonta, mutta totta... Väittäisin, että SaiPan suoritus tänään oli maalivahtia lukuunottamatta huonoin mitä oon tällä kaudella keltään nähnyt. Ja silti hävittiin RAKSILASSA ja vielä fanien juhlapeli :D
Mua ahdistaa toi hymiö tossa viestin lopussa. Joo, ei siis mitään henkilökohtaista, mutta ihan puistattaa kun tällaisen ripulin jälkeen tulee tollanen. Mutta siis tosiaan ei sinua kohtaan mitään.

Emmä tiiä, ihan siis jotenkin sanaton olo. Ei tässä jaksa enää edes vituttaa, tuolla tehdään nyt kollektiivisesti kaikki asiat niin päin vittua ja päälle vielä tämä saatanan paskaliiga sen kaikkine mädäntyneine rakenteineen niin en tiedä mitä tässä toivoisi.

Ei jumavitunlauta. Tää on ihan käsittämätöntä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onneksi tammi-helmikuu on tulossa ja silloin palaset ovat ehtineet loksahtaa paikoilleen Marjamäen palapelissä. Ei kannata olla syksyn mestari, kun voi olla kevvään mestari.
Mitä olet vetänyt, paljon se maksoi ja ennen kaikkea mistä sitä saa ja onko se laillista?
 

Kramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Saunaseura " organisaatio" voisiko tälle anteeksi paskalle tehdä jotain. Rakas seura rypee rikkaiden alisuoraittajaden ihanassa kuplassa. Kärpät on taas "kyr...t"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös