Olen samaa mieltä. Sitä ihmettelen, että missä nämä näkemykset olivat viime kaudella, kun Kärpät veti alle kaiken arvostelun. Silloin Mikkolasta ei löytynyt vikaa, ennen kuin aivan potkujen kynnyksellä.Toki joukkueemme alisuorittaa rajusti. Silloin katse kääntyy päävalmentajaan.
Leskinen viimeiset 245 peliä Liigassa, joissa iskenyt 224 pistettä eli n. 0,91 pistettä per peli tahdilla. Kun pelataan n. 250 ottelun aikana reilun 0,9 P/O tahdilla, niin aika kovasta kaverista voidaa tähän kotoiseen Liigaan puhua. En kyllä ihan Leskistä miksikään Liigan kolmoskorin kaveriksi kutsuisi, jolla ei suurta pistepotentiaalia ole. Tai kuten sinä sen muotoilit, "korkeintaan" kolmoskorin kaveri, heh. Kovan on Liigan taso kyllä standardeillasia, aika huima itse asiassa, jos sinun papereissasi Leskinen on kolmoskorin kaveri tähän sarjaan.Ei taso riitä.
Kauden alussa sanoi Leskisen olevan korkeintaan kolmoskorin äijä. Turusta pidän pitkässä juoksussa kyvykkäämpänä pelaajana pisteiden tekoon.
Tämä. Ja ennen kaikkea siksi, että Mikkolan peli oli vielä tuplasti paskempaa.Olen samaa mieltä. Sitä ihmettelen, että missä nämä näkemykset olivat viime kaudella, kun Kärpät veti alle kaiken arvostelun. Silloin Mikkolasta ei löytynyt vikaa, ennen kuin aivan potkujen kynnyksellä.
Jep. Marjamäen pitää näemmä kumartua enemmän enemmän, jotta löytää kadonneen nöyryytensä. Pelaajien syyllistämisellä julkisuudessa on hintansa. Muutoinkin takki auki on Marjamäellä ollut. Ongelmien ulkoistamisella itsestään pois ei tämä homma käänny. Nöyryys on iso sana, luulen.Niin, näyttää pahasti siltä, ettei Marjamäki tällä hetkellä osaa tai viitsi valmistaa joukkuetta kunnolla otteluihin, mutta eipä kyllä kapteenistokaan.
Junttilalla ja Emalla loppuu, Leskisellä vielä ensi kausi.Off topic. Mut loppuuko Lesen, Junttilan ja Eman sopparin tähän kauteen?
Ei mikään kriisi, ollaan vaan treenattu kovaa ja peli hakee vielä uomiaan. Mestaruus on varma ja Marjamäki on jumala!Kriisi-Kärpät
Hyvä. Ei jatkoa kiitos.Junttilalla ja Emalla loppuu, Leskisellä vielä ensi kausi.
Miljoonaa halvempi joukkue oli tuolloin. Samoin päävalmentaja oli ensikertalainen, eikä ollut ylpeillyt ennen kauden alkua sillä, että minäpä se laitan tämän organisaatio taas kuntoon. Konteksti määrittää tässä paljon. Toki kyllähän minulla lopulta Mikkolaan kärsivällisyys loppui.Olen samaa mieltä. Sitä ihmettelen, että missä nämä näkemykset olivat viime kaudella, kun Kärpät veti alle kaiken arvostelun. Silloin Mikkolasta ei löytynyt vikaa, ennen kuin aivan potkujen kynnyksellä.
Kärpät suoritti materiaalinsa nähden alakanttiin viime kaudella, ja samaa se tekee nytkin. Mutta se siitä.Miljoonaa halvempi joukkue oli tuolloin. Samoin päävalmentaja oli ensikertalainen, eikä ollut ylpeillyt ennen kauden alkua sillä, että minäpä se laitan tämän organisaatio taas kuntoon. Konteksti määrittää tässä paljon. Toki kyllähän minulla lopulta Mikkolaan kärsivällisyys loppui.
Minusta mennään harhapoluille, jos haetaan syytä heikkoon esitykseen johtajuuden puutteesta. Ohtamaa ja Anttila ovat kipparoineet myös Leijonia.Tätä olen jo hetken miettinyt, että riittääkö pukuhuoneessa johtajuus? Kukkonen oli herra Hidalgo pukukopissa, mutta onko Ohtamaa sitä?