Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 002 385
  • 19 703

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kivistöltäkin sen luokan sekoilua ennen tuota maalia, että ei ole tosikaan.

Joukkue ei näytä olevan valmennuksen hanskassa.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Nyt tuli musta - tai siis mustaoranssi - puoliminuuttinen. Hohhoijaa... Näennäistä tuo Kärppien pelaaminen on yhä, vaikka hieman paremmin on oltu tänään mukana alusta asti.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Tää on kyllä näiden nuorten maalivahtien huono puoli, tasaisuuden puute. Välillä pitää pystyssä joukkuetta, välillä menee lähes kaikki.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Tuloksesta en tiedä, mutta kyllä tämä jätönjätönjättö-träppi on niin unettavaa katsoa että herranjestas sentään. En ihmettele jos ei raksilassa käy ketää .
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Harmillinen ilmaisu Leeviltä.

Nyt nähdään, toistuuko samalainen nousu kuin eilen. Mä uskon, että toistuu. Nämä kasvattaa joukkuetta.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Nyt vituttaa. Selostaja jauhaa maalitolpista 10 minuuttia, DJ soittaa tuota paskaa maalibiisiä toisen 10 minuuttia, ja Kärpät paskoo housuun 10 minuuttia.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Jonkulainen suoritus kai se on tuokin Marjamäeltä saada tuo nippu pelaamaan noin paskasti.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tähän taida yks maalivahti auttaa kun pelaajat pellailee tolleen.
Voisiko katseet kiinnitttää meidän päävalmentajaan, joka penää pelaajilta kovaa työmoraalia jokaisen hävityn pelin jälkeen. Mikä on itse päävalmentajan työmoraali vieraspelireissuilla? Meikäläisen nokkaan haisee kaksinaismoraali Latesta aika kauas.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tällä hetkellä tietokirjan termin 'epävarma' kohdalla on Meriläisen kuva.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Voisiko katseet kiinnitttää meidän päävalmentajaan, joka penää pelaajilta kovaa työmoraalia jokaisen hävityn pelin jälkeen. Mikä on itse päävalmentajan työmoraali vieraspelireissuilla? Meikäläisen nokkaan haisee kaksinaismoraali Latesta aika kauas.

Tähän ei tarvitse lisätä yhtikäs mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös