Kärppien peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 002 996
  • 19 703

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä tuota turustaki on tänään huidottu ja rikottu kiekollisena tänään sen verran että kärpille nuo ois jo vihelletty.
Kärpät on saanut vähiten jäähyjä tällä kaudella, notta tuskinpa sentään.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Anttila!!! <3 Voitto on meidän!
 

T.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luleå HF
Pelimiehen kompurointi, tiesi ettei Kerhon pojat pistä kiekkoa maaliin vaan toimittivat Koivuselle takaisin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jäipä kaksijakoiset fiilikset taas kerran. Kaksi erää aivan täyttä paskaa. Kolmannessa erässä alettiin pelaamaan, ja tuloksena 2p.

Voitaisko joskus pelata alusta alkaen?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mörkö ratkaisee!
Hitto kun olen C Moren nettilähetyksen varassa niin tässä on se 30 sekunnin viive, luulin tämän olevan joku trolli kun Koivunen räpelsi kiekon kanssa ja olin ihan varma että kohta soi omissa, mutta vielä mitä.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Kerho sössii ensin 3-1 -hyökkäyksen, ja vastaiskusta Mörkö lyö sisään! Positiivinen lopetus pelille, ja vähän parempi mieli lähteä kohti huomista toisintoa.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Oho.

Miten ne voitti?

Olin varma, että pelaamalla ottelussa 10min, ei voi voittaa. Olin väärässä.

Näin mörkön jatkoajalla, ja aattelin, että ei vittu taas. Heti soi.

Ihana peli, täynnä tunteiden vuoristorataa. Vähemmälläkin voisi Kärpät välillä päästää.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Jääkiekko on maalintekopeli. Kärpät teki niitä 4, kun Kerho teki vain 3. Ihan vitun sama mitä pelissä kävi, voitto on aina voitto. Kärpät pelas helvetin hyvin 3-2 maalista lähtien. Siitä propsit!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös