Hän siis on ollut tänään askissa.Onko Spede tippunut pois?
Huomiselle voisi olla aika ottaa lisää nuoruutta ja energiaa jäälle Slepetsin ja Hermosen muodossa. Taitaa olla se liike ja rohkeus haastaa jalalla sitä X-factoria tässä sarjassa. Esim. Pyörälällä ei näytä olevan juurikaan käyttöä, kun ei jalka enää nouse ja putki kulje, eikä tule ylivoimaa juurikaan, missä voisi verkkaisempikin konkari ratkoa pelejä.Siis nää jätkät ei saa siis mitään aikaiseksi hyökkäyspäässä, ei mitään. Järkyttävää skeidaa. Jotain X-factoria nyt kehiin.
Missä?Ja selvä kamppi ohi vittu vitun vittu tätä paskaa fuck my life
Mäenalasenko tilanne? Nilkkarallit.Ja selvä kamppi ohi vittu vitun vittu tätä paskaa fuck my life
Jos Mäenalasen tilanteesta puhut niin siinä ei nyt ollut mitään.Ja selvä kamppi ohi vittu vitun vittu tätä paskaa fuck my life
Ei siellä päinkään.Nähdäkseni oli pakin maila luistimissa
Onneksi et ole tuomariNähdäkseni oli pakin maila luistimissa
Olen eri mieltä, mutta olen myös valmis muuttamaan mieleni jos tuosta joskus vielä hidastuksen saan. Toisaalta ihan vitun samaEi siellä päinkään.
Juurihan tuo hidastus näytettiin lähetyksessä. Mäenalaselta petti tasapaino.Olen eri mieltä, mutta olen myös valmis muuttamaan mieleni jos tuosta joskus vielä hidastuksen saan. Toisaalta ihan vitun sama
Kiekottomien liike 2-3m päästä maalin edustalla puuttuu. Kukaan ei aiheuta hämminkiä jotta väylää maalille toimitukseen aukeaisi.Tyylikästä näennäistä pörräämistä. Laukaukset ja maalintekopaikat puuttuu.