Pellaaja21
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Mise Niemelä ei ole yhtään hattutemppua tehnyt tällä kaudella.Parhaat jinxaajat, voitteko ottaa roolia tässä illassa?
Mise Niemelä ei ole yhtään hattutemppua tehnyt tällä kaudella.Parhaat jinxaajat, voitteko ottaa roolia tässä illassa?
Eipä. Ihmetyttää eritoten tuo bourken ketjun peli, koska ei Marjamäki ole tuonut HAHP:n juurikaan uutta ja sen tuo ketju on tällä kaudella osannut parhaiten.Juu, ei. Kärkiketjut ylipäätään eivät ole näiden pelien tasolla.
Älä herätä kitisevää Mörköä.Osaako tuo Mörkö muuta kun kitistä? Eipä oikein muuta oo esittänyt.
Sai kiekon maalia kohti. Toimi. Enempää ei varmaan enää tällä kaudella pysty odottaan.Mun vuoro. Bourkella ei tee yhtään mitään ja on tällä hetkellä pelillisesti Kärppien 4-5. sentteri. Löysä ja hasardi koko ukko.
Kylmänä seisoo mutta napsii ne harvat vedot mitkä tulee. Kovapäinen.Blomqvist on kyllä itse rauhallisuus tuolla maalille.
Karu on ero Galin ja Blomman välillä. Ensimmäinen maali oli helppo, minkä vuoksi ollaankin häviöllä.Blomqvist on kyllä itse rauhallisuus tuolla maalille.
Ratkeeko tää nyt kuitenkin sitten siihen, ettei Mensonge ole livenä ja aivan elävänä paikan päällä? Pienestä se voi olla välillä kiinni - ei voi mitään. Saataisko kolmanteen erään hänen hologrammi katsomoon, niin olis vielä pullat hyvin uunissa, eikä hädän päivää.
Onhan tuossa jo paljon hyviä pointteja kieltämättä. Omana suosikkina: "kohteliasta vastata puhelimeen, kun joku soittaa". Niin no - onhan se kyllä kohteliasta vastata, kun sulle kerran soitetaan. Itse jätin eilen yhteen puheluun vastaamatta, kun luki, että 'salainen numero'. Jäi vähän siitä sitten huono omatunto kolkuttaan.Liivikin 10 tärppiä toisesta erästä:
-Byström viihtyy ilmeisesti Oulussa
-Vitsailua siitä ettei oma kunto enää riittäisi kaukaloon x4
-Playoffeissa parasta, kun niinku samat pelaajat vastassa
-Vauhdikasta
-Sklenicka on hyvä
-Sauna lämpee
-Oma pää ei olisi kestänyt palata a-junnuihin
-Kohteliasta vastata puhelimeen, kun joku soittaa
-Ulkomaalaishankinnan olisi hyvä niinku tehdä tulosta keväällä
-Tiukka peli ja viimeiset minuutit tärkeitä
-Playoffeissa taistellaan niinku loppuun saakka
Ja erätauon aluksi Saravo pistää erän pakettiin minuutissa kattavammin. Pieniä eroja