Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 826 176
  • 13 048

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ohhoh! Pittääkö johto vielä toisenkin erän?
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Tämä peli päättyy 1-10, jonka jälkeen Kärpät ei häviä enää erääkään tällä kaudella.
 

Iivana Julma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät on hallinnut yhteensä ehkä 2 minuuttia tästä pelistä ja johtaa 3-0. Puolustusaleella ja hyökkäykseen lähdössä helvetinmoinen hätä. Liian helpolla tulee ja Mikkolan potkut myöhästyy entisestään.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät on hallinnut yhteensä ehkä 2 minuuttia tästä pelistä ja johtaa 3-0. Puolustusaleella ja hyökkäykseen lähdössä helvetinmoinen hätä. Liian helpolla tulee ja Mikkolan potkut myöhästyy entisestään.
Kärpät on jäähyn jälkeen painanut 100% jyp alueella.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Oon pahoillani. Oon nyt kolme kertaa joutunut eri syistä hetkeksi laittamaan pelin kiinni ja joka kerta tullut maali. En enää katso sekuntiakaan niin keväällä juhlitaan.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Emanuelsson rikkoo seuraavalla pisteellään uransa piste-ennätyksensä aikuisten sarjoissa.

Edit. Tarkennuksena se on jo rikottu aiemmin runkosarjan osalta... Pleioffpelit mukaan lukien, mitkä tietysti pitää laskea erikseen ennätys tulisi vasta seuraavalla.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuli just tuon 3-0 maalin jälkeen tää sama mieleen. Teki oikeen gutaa. Ei oo liian usein tälle kaudelle tuntunut.
Itse koin saman efektin viime perjantaina KalPaa vastaan, että josko nyt? KalPa ei kuitenkaan ole pelillisesti mikään rupusakki, vaikka ovatkin tällä hetkellä pudotuspelien ulkopuolella.

Todellisuus oli karu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös