Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 825 422
  • 13 048

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuolta se ero näyttää kun on pelitapa ja 100% pelitapaansa sitoutunut joukkue. Vastassa pelitavaton joukkue joka vetää pipolätkää ja on vain paikalla koska on pakko.

En oikein ymmärrä mitä tuossa Kärppien pelissä edes tapahtuu tällä hetkellä. Kiinnittikö joku huomiota ensimmäisessä Kalpa pelissä miten ensimmäisessä erässä joukkue lähti hyökkäämään organisoidusti hitailla viivelähdöillä niin että koko viisikko haki vauhtia lähes omalta päätyviivalta? Ja sitten tuo katosi ottelun edetessä ja siihen ei palattu. Tänään taas näkyi monta kertaa että pelaajat eivät yksittäisessä tilanteessa tiedä omaa rooliaan, ja reagoivat hätiköidysti. Melkein tekisi mieli sanoa että pelaajan taso ei tuossa riitä lukemaan peliä ja peli näyttää säälittävältä, yhden sekunnin liian hitaalta reagoinnilta, mutta joku toinen taas itkisi pelitavasta. En osaa sanoa, enkä tosiaan tiedä mitä siellä nyt tapahtuu.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täytyy sanoa, että pitkään harkitsin reissuun mukaan lähtemistä. Nyt olen lähinnä tyytyväinen ettei tarvitse vittuuntuneena istua tuntitolkulla kotimatkalla. Joukkueen peliesitys oli kyllä todella huono, jotain on todellakin pahasti vialla.
Itsekin olen jo tovin halunnut lähteä vierasreissulle mukaan. Viimeiset kaksi kautta ovat kuitenkin olleet sen verran roskaa, että eipä oikein kiinnosta.

Reissu on itsessäänkin kokemus, mutta kyllä minä haluan nähdä jäällä laadukkaasti pelaavan Kärppälauman.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Leskinen ja Aaltonen. Ainoastaan pelinumero erottaa miehet toisistaan tällä hetkellä
En tiedä tasan tarkkaan millaiset on IIHF:n kriteerit kansalaisuuden/maajoukkueen vaihtoon, mutta näyttää siltä että ko herrat pyrkii Bulgarian maajoukkueeseen, siksi paljon viljelevät älyttömiä bulgarialaisia eritoten yv:llä. Juhis on viljellyt niitä kokokauden ajan, Leskisestä tullut oppipoika.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
En oikein ymmärrä mitä tuossa Kärppien pelissä edes tapahtuu tällä hetkellä. Kiinnittikö joku huomiota ensimmäisessä Kalpa pelissä miten ensimmäisessä erässä joukkue lähti hyökkäämään organisoidusti hitailla viivelähdöillä niin että koko viisikko haki vauhtia lähes omalta päätyviivalta? Ja sitten tuo katosi ottelun edetessä ja siihen ei palattu. Tänään taas näkyi monta kertaa että pelaajat eivät yksittäisessä tilanteessa tiedä omaa rooliaan, ja reagoivat hätiköidysti. Melkein tekisi mieli sanoa että pelaajan taso ei tuossa riitä lukemaan peliä ja peli näyttää säälittävältä, yhden sekunnin liian hitaalta reagoinnilta, mutta joku toinen taas itkisi pelitavasta. En osaa sanoa, enkä tosiaan tiedä mitä siellä nyt tapahtuu.
Jos yhtään lohduttaa, niin en tiedä minäkään eikä ymmärtääkseni moni muukaan tällä palstalla. Liekö edes Latekaan tietää?
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
En tiedä tasan tarkkaan millaiset on IIHF:n kriteerit kansalaisuuden/maajoukkueen vaihtoon, mutta näyttää siltä että ko herrat pyrkii Bulgarian maajoukkueeseen, siksi paljon viljelevät älyttömiä bulgarialaisia eritoten yv:llä. Juhis on viljellyt niitä kokokauden ajan, Leskisestä tullut oppipoika.

Nämä pojat oli kyllä tosiaan päättäneet vetää ihan läskiksi ja pelailla Laten ulos.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Reissu on itsessäänkin kokemus, mutta kyllä minä haluan nähdä jäällä laadukkaasti pelaavan Kärppälauman.

Sama homma. Omalta kannattajauraltani nousee kaksi tapausta yli muiden. Toinen oli liiganousu. Olin tuolloin vasta alta kymmenen vanha mutta elävästi muistan kuinka E-F seisomakatsomossa laskettiin sekunteja. Toinen on talvelta 2017 ulkoilmamatsi HIFK:ta vastaan Kaisaniemen puistossa. Upea tapahtuma ja hieno reissu mutta kyllä se Ruohomaan maali jatkoajalla kruunasi koko homman. Elämyksistähän tässä on kysymys koko hommassa ja kieltämättä kyllä nuo nykyisetkin esitykset tunteita herättää. En silti ihmettele, että moni ei ole valmis maksamaan pelkästä vitutuksesta ja epätoivosta.
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Itsekin olen jo tovin halunnut lähteä vierasreissulle mukaan. Viimeiset kaksi kautta ovat kuitenkin olleet sen verran roskaa, että eipä oikein kiinnosta.

Reissu on itsessäänkin kokemus, mutta kyllä minä haluan nähdä jäällä laadukkaasti pelaavan Kärppälauman.
Näinpä, reissut ovat kyllä olleet aina elämyksiä myös tappiomatsien jälkeen. Eikä häviö itsessään niinkään harmita, vaan tuo joukkueesta huokuva paha olo jonka aistii tänne ruudun taaksekin. Luulen että ainakin itsellä olisi nyt melko apaattinen meininki bussissa.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
4-0. Tästä on hyvä jatkaa. Paluubussissa Mikkola soittaa Virkkuselle: "Olihan tämä tässä? Olihan?". Tommi tuumaa: "Älä höpsi. Mambakin yritti tuota, mutta ei mee läpi. Meillä on Haban ja koko hallituksen kanssa täysi luotto tähän polkuun. Kyllä se peli tuosta vielä aukeaa. Nopeeta lätkää vaan". Late vaikenee, ja sulkee puhelimen. Matka tuntuu pitkältä loppumattomassa pimeydessä.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Ajattelin, että kuutospaikasta taisteltaisiin loppuun asti, mutta kyllä tämä nyt säälitaisteluksi menee. P/o on jo sitä
Pitkän, elämänmittaisen kannattajasuhteen oma, erityisluontoinen osastonsa on kulttihahmot jotka vuosikymmenten aikana jäävät tai ei jää mieleen.

Oleg Yashin oli yksi.

Timo Helbling oli toinen.

Aistin Slepetsissä potentiaalia, saatan etsiä ja lunastaa game worn -paidan kokoelmiin.
Ian Hebert?
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Näin eilisestä kakkos- ja kolmoserän, ja tänään koko matsin. Minua voinee siis syyttää että tulin pilaamaan sopivasti 3-0 johdon.

Todella, todella heikkoa esittämistä. Kauden huonointa. Se on erittäin huono merkki, kun pelin pitäisi nyt ottaa steppejä. Nämä 0 pisteen ottelut on nyt todella raskaita, eikä tänään aidosti edes taisteltu voitosta.

Vaikka varmasti pelaajatkin joutuvat ottamaan vastuuta (pl. Galimov), niin kyllä nyt tuntuu että joukkue on karannut valmennuksen käsistä. Ei minkään näköistä reagointia pelin aikana, ja jatkuvat kenttämuutokset pelien välillä kyllä syövät pelaajien itseluottamusta.

Pakisto on todella vajaa kun Ohtamaa ja Rindell ovat poissa, mutta ei silti selitä tämmöisiä otteita. Olen yleensä sitä mieltä, että valmennukselle annetaan reilu mahdollisuus, siis mahdollisuus myös nousta kuopasta. Monesti myös syvimmät kuopat luovat ne parhaimmat valmentajatkin. Nyt vaan tuntuu että se kuoppa syvenee.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakisto on todella vajaa kun Ohtamaa ja Rindell ovat poissa, .
Lihavointi minun. Pakisto voi paremmin joka pelissä, kun Rindell on poissa kokoonpanosta. Täysi turhake. Voidaanko jopa sanoa, että huonompi kuin Ronkainen? Ihan samaa kategoriaa sarjassa "vuoden paskimmat hankinnat" kuin Wellman ja Slepets.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lihavointi minun. Pakisto voi paremmin joka pelissä, kun Rindell on poissa kokoonpanosta. Täysi turhake. Voidaanko jopa sanoa, että huonompi kuin Ronkainen? Ihan samaa kategoriaa sarjassa "vuoden paskimmat hankinnat" kuin Wellman ja Slepets.
Näin on. Kun puhutaan Kärppien puolustuspelin ongelmista, niin Rindell on omalla panoksellaan yksi iso osa sitä. Hyökkäyssuuntaan väläyttelee joskus, mutta kaksinkamppailuissa huono, sekä käsittämättömän hasardi myös oman alueen kiekollisessa pelissä.

Ahon listalla alkaa taas olla pituutta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Peliaikaan ja YV-vastuuseen nähden aivan liian harvoin. Käsittämättömän huono puolustaja.
Ylivoimalla mies ei ole tainnut hirveästi alun jälkeen pelata. Ainakaan silloin, kun Byström ja T. Niemelä ovat olleet mukana kokoonpanossa.

Huono hankinta, ja toivottavasti ei myöskään ensi kaudella jatka.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Tätä menoa kun katselee, niin totisesti toivoo, että Ohtamaa ja Mäenalanen voittavat huomenna olympiakultaa. Kotiseurasta ei paljon iloa löydy.
Pitää toivoa, että joku KHL-joukkue nappaa riveihinsä ennen kuin pääsevät takaisin Ouluun. Verisuonihan kavereilla katkeaa päästä pelkästä vitutuksesta, kun joutuvat tähän uppoavaan laivaan palaamaan.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi asia mitä en voi käsittää tässä paskassa taaperruksessa, on se, että miksi Kärpät jatkaa illasta toiseen paikkapaikoin ylimielistä pelaamistaan? Lerppusyöttöjä, sokkona taaksepäin jättöjä omassa päässä tai vaikka ylivoimalla. Vittu mitä paskaa. Kaikki peliliikkeet on niinkuin 80-luvun elokuvasta? --> jokainen katsoja tietää, että mitä seuraavaksi tapahtuu, mutta tehdään silti? Sitten kun huomataan, ettei taaskaan toiminut, niin jotain vitun raivolämäreitä lämitään pitkin pleksejä.

Päävalmentajalla ei ole homma kontrollissa. Pelaajat päättää mitä tehdään tai ollaan tekemättä. Paletti on sekaisin kuin sekakäyttäjä huumemessuilla. No joo, ei oo Mikkolalla kuviot kohdallaan, mutta onhan esimerkiksi tämän viikonlopun tuloksissa pelaajilla oma vastuunsa. Kuka pelaajista maalivahtien lisäksi voi katsoa peiliin ja todeta, että olin palkkani arvoinen? Ei kukaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Yeap

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Yksi asia mitä en voi käsittää tässä paskassa taaperruksessa, on se, että miksi Kärpät jatkaa illasta toiseen paikkapaikoin ylimielistä pelaamistaan? Lerppusyöttöjä, sokkona taaksepäin jättöjä omassa päässä tai vaikka ylivoimalla. Vittu mitä paskaa. Kaikki peliliikkeet on niinkuin 80-luvun elokuvasta? --> jokainen katsoja tietää, että mitä seuraavaksi tapahtuu, mutta tehdään silti? Sitten kun huomataan, ettei taaskaan toiminut, niin jotain vitun raivolämäreitä lämitään pitkin pleksejä.

Päävalmentajalla ei ole homma kontrollissa. Pelaajat päättää mitä tehdään tai ollaan tekemättä. Paletti on sekaisin kuin sekakäyttäjä huumemessuilla. No joo, ei oo Mikkolalla kuviot kohdallaan, mutta onhan esimerkiksi tämän viikonlopun tuloksissa pelaajilla oma vastuunsa. Kuka pelaajista maalivahtien lisäksi voi katsoa peiliin ja todeta, että olin palkkani arvoinen? Ei kukaan.
Vaatimustaso, pelitapa ja kilpailu pelipaikoista, kun puuttuu, niin homma on kuvailemaasi sontaa. Miksi pelaajatkaan jaksaisivat pistää kentällä parastaan, kun valmentajakaan ei sitä heiltä vaadi.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Oon itse syyskuusta saakka peräänkuuluttanut vaatimustasoa. Nyt riitti. En halliin tule astumaan niin kauan kuin Laten koheltamisen annetaan jatkua. Herätys saatanan saunaseura!
 

Paksuerkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaatimustaso, pelitapa ja kilpailu pelipaikoista, kun puuttuu, niin homma on kuvailemaasi sontaa. Miksi pelaajatkaan jaksaisivat pistää kentällä parastaan, kun valmentajakaan ei sitä heiltä vaadi.
Kyse on myös siitä että kopissa on liikaa vanhoja mestareita. Mistä intohimo tulee jos olet antanut kaikkesi jo monta kertaa ja saavuttanut maksimin. Jukureissa ei ole mestareita ja ihan once in a lifetime buumi päällä, samoin ilveksessä. Juhis ulos, niemelä ulos, ohtamaa ulos sekä myös soosi ja hilli. Vittu saatanaa tilalle ja voiton nälkää. Ja jaaha kuka ja ketkä sitä tarjoilisi. Omista ei löydy
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pitää toivoa, että joku KHL-joukkue nappaa riveihinsä ennen kuin pääsevät takaisin Ouluun.
Ei vaan ole täksi kaudeksi enää mahdollista koska siellä on siirtoraja mennyt jo ajat sitten kiinni. Toki kyseessä on Venäjä ja mitä tahansa voi tapahtua, mutta noin niinku lähtökohtaisesti eivät enää kesken kauden poistu Kärpistä mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös