sinnepäinsä
Jäsen
Älä tuu mun jinxaukseen pätemään :)Alusti toki eilen tasoitusmaalin ja oli kait myös kentällä voittomaalin aikana.
Älä tuu mun jinxaukseen pätemään :)Alusti toki eilen tasoitusmaalin ja oli kait myös kentällä voittomaalin aikana.
Mikä vitun huono luistelu? Parhaimpia luistelijoita Kärpissä.Suurin ongelma on huono luistelu. Sillä pääsisi ihan eri tavalla käyttää hyvää laukaustaan.
On kun pääsee vauhtiin. Muuten luistelu on teknisesti samanlaista kuin donskoilla. Tänään myös jotenkin raskaalla jalalla.Mikä vitun huono luistelu? Parhaimpia luistelijoita Kärpissä.
Kissaa pöydälle.
Ohtamaa on ollut yllättävänkin hukassa erityisesti 5vs5 -pelissä.
Sieltä tultiin kyllä kympin mäkihyppytelemarkillaLinjurilta vitun hieno polvituomio :D
Ikä? Se paras terä puuttuu liikkeestä niin ei erotu enää samalla tavalla edukseen.Ei jumalauta tuota Junttilaa. Mitä miehelle on tapahtunut? Löysä ja liike valovuoden perässä siitä mitä se on ollut parhaimmillaan.
Molemmat myös pelaavat ihan kohtuullisia minuutteja.Ohtamaasta sen verran, että Atte on iso ja kohtuu raskasrakenteinen pelaaja ja varmasti alkaa näkymään paikoin luistelussa ja vaikeudessa näissä peräkkäisten päivien peleissä. Sama huomio esim. Suomesta. Ei kovin raikkaan näköistä ole hänenkään luistelu tänään...
Massaa on tullut lisää. Eikä niinkään lihasmassaa. Vaikuttaa liikkeeseen.Ikä? Se paras terä puuttuu liikkeestä niin ei erotu enää samalla tavalla edukseen.
Tai kuten Stenius toteasi, " puorkke"Sanokaa Saukkosesta mitä sanotte, mutta ainakin ukko tietää että kentällä on Troy Bourke eikä Tröböörk.
Mutta sekin kuuluu vain ikääntymiseen kuuluuhan? Meinaan, että itse saman ikäinen kuin Junttila ja samat ongelmat vaivaa.Massaa on tullut lisää. Eikä niinkään lihasmassaa. Vaikuttaa liikkeeseen.