Mulla pettää ainoastaan maksa, mutta siihen ei liity lainkaan 'jännitys'...Kyllä tässä pettää sydän, maksa ja varmaan mielenterveyskin ennen kun tää sarja on paketissa.
Mulla pettää ainoastaan maksa, mutta siihen ei liity lainkaan 'jännitys'...Kyllä tässä pettää sydän, maksa ja varmaan mielenterveyskin ennen kun tää sarja on paketissa.
Tänään 1+1. Voisitko seuraavaksi vaikka Mäenalasesta jotain kirjottaa?Onko Leskinen tehnyt muuten tällä kaudella yhtään maalia? Semmonen lehmän henkäys on Lesen laukaus nykyään, että tuskin kiekko löytäisi maaliin edes opaskoiran kanssa. Kenkää!
Onneksi ei laitettu Leseä vaihtoon =DJunttilan ja Leskisen voisi ihan suosiolla heittää vaihtoon. Ei mitään hyötyä
Silti vielä ärsyttää se maalivahtivalinta tähän peliin.. Toki ei tiedä olisiko ollut tulos yhtään erilainen nyt, mutta silti..No niin, peli on täten 0-0. Otetaan uus alku blomman kera tähän iltaan nii tää kääntyy meille.
No tällä saataisiin ainakin sen maksan ja sydämen ohella se mielenterveys rikottua.Nyt olisi Latella näyttää että omistaa isot cojonesit ja laittaa Galimov takaisin maaliin
Kyllähän tämä on ihan karu 100% fakta, että Mäenalasen ura on jyrkässä laskusuunnassa ja mitään asiaa ei näillä näytöillä kovempiin liigoihin ole. Uskotteko kotona, että pelasi vasta muutama kausi sitten NHLssä??? Ja Harri Ahokin saisi miettiä, onko tuollaiselle pelaajalle tilaa joukkueessa, kun hyöty kevään tärkeimmissä peleissä on aivan pyöreä nolla. Nuoret ottaa steppiä eteenpäin, kantavat voimat hyytyy ja taantuu. Ei mahtuisi mun rosteriin edes mestiksessä atm.Tänään 1+1. Voisitko seuraavaksi vaikka Mäenalasesta jotain kirjottaa?
Huikea maali, mutta se kaikista tärkein huomio: Mistä ihmeestä tuo kanamunamies ilmestyi tuohon noin nopeasti tuon maalin jälkeen?