Aika hiljainen palsta on jos tähän lähdetään.Otetaan mielummin tässä vaiheessa niitä yksittäisiä hyviä juttuja. Muuta ei taida enää olla tiimalasissa
Oisko slipjatsi? Munat samaan koriin tms.Pitäs palauttaa Bourke Emma kaksikko yhteen ja joku muu kuin Pyörälä siihen.
Kolmas erä vetää sitten 3 ketjulla.
On kyllä kaukana omasta tasostaan tällä hetkellä.Glennillä pahoja vaikeuksia viivassa.
Oikeasti, Sklenicka on kiekolla lähempänä Glennin tasoa, kuin KHL -pakkia.
Galimov on ollut hyvä tänään!Aika hiljainen palsta on jos tähän lähdetään.
En minä edes tiedä, mikä on miehen todellinen taso. KHL:ää en seuraa.On kyllä kaukana omasta tasostaan tällä hetkellä.
Minä tiedän. Ja se ei ole tämä. Ei edes se ensimmäinen Kärpissä pelattu matsi.En minä edes tiedä, mikä on miehen todellinen taso. KHL:ää en seuraa.
Sklenicka pelasikin Jokereissa hyvin, joka oli valitettavasti tällä kaudella niin paljon paremmin valmennettu ja organisoitu kuin Kärpät.Glennillä pahoja vaikeuksia viivassa.
Oikeasti, Sklenicka on kiekolla lähempänä Glennin tasoa, kuin KHL -pakkia.
Aaltonen, Pyörälä, Tieksola, tässä voi luetella koko porukan paitsi... AO,TN,SM ja moketKärpillä on jännä fetissi peluuttaa pelaajia, jotka ei tämänhetkisten näyttöjen puolesta sinne kuuluisi: Wellman, M. Niemelä.
Totta. Alun pompottelujen jälkeen ottanut parit loput pitäen numerot sellaisina, että antaa mahdollisuuden tapella voitosta.Galimov on ollut hyvä tänään!
SM?Aaltonen, Pyörälä, Tieksola, tässä voi luetella koko porukan paitsi... AO,TN,SM ja moket
Kauan piti tätä miettiä, mutta oliskohan Saku Mäenalanen?
Bourke ollu kyllä loistava!Jos jotain posia niin Bourke on tänään edes hyökkääjistä yrittänyt.
Bourke yrittää aina. Harvoin, jos koskaan, olen nähnyt hänen fleguilevan.Jos jotain posia niin Bourke on tänään edes hyökkääjistä yrittänyt.
Antaa kyllä aina kaikkensa. Ei viheltele kentällä.Jos jotain posia niin Bourke on tänään edes hyökkääjistä yrittänyt.
Bourke on ollut tänään hyvä. Vääntää kovaa ja antaa kaikkensa. Aloituksetkin onnistuneet ainakin silmämääräisesti hyvin.Jos jotain posia niin Bourke on tänään edes hyökkääjistä yrittänyt.
Joo todennäköisesti. Luulin vaa että puhutaan tämän päivän kokoonpanosta.Kauan piti tätä miettiä, mutta oliskohan Saku Mäenalanen?