Pelaajien hautausmaa. Mikä tollekin on tullut.Julle Jokereihin.
Ei tässä mitään palkokasveja ole nenässä. Kuulosti vain helvetin omituiselle kritiikille, jossa nostettiin Mikkolan pelitapaa esille ikään kuin jonain parempana systeeminä. Kiitos että selvensit tätä sexydominanssiasi.Miten voi tästä Niin varmistelevaa tuo Kärppien pelaaminen tällä hetkellä että Mikkolan kiekko näytti sexydominanssipyöritykseltä tähän verrattuna vetää noin valtavan herneen nokkaan?? Kyseessä puolivillainen vertauskuva siitä minkälaisen muutoksen Marjamäen pelitapa on tuonut hyökkäyspelaamiseen ja jätkät jostain syystä kuvittelee että minä täällä kannatan ja puolustelen tuota Mikkolan tulosta tuottamatonta pelitapaa.
Luonnollinen kehityskaari tänä päivänä VenäjälläJunttilan maalintekotaito lienee ottanut takapakkia entisestään Jokerivuosina.
Ei tässä mitään palkokasveja ole nenässä. Kuulosti vain helvetin omituiselle kritiikille, jossa nostettiin Mikkolan pelitapaa esille ikään kuin jonain parempana systeeminä. Kiitos että selvensit tätä sexydominanssiasi.
Nyt alkaa kyllä usko loppua tähän touhuun. Pelkkää selviytymistä, jota vielä ruokitaan itse idioottimaisilla jäähyillä. Vaikka jotain pisteitä saataisiin taistelua, niin se ei isoa kuvaa muuta mitenkään.
Onneksi siellä on enemmän tilaa kuin Mikkolan povitaskussa. Siellä nimittäin on lähes jokainen Liigavalmentaja.Ronkainen pitää Turusta povitaskussa
ja Turuselta heti anova katse tuomariinRonkainen taklaa Turusen puhtaasti ja hienosti irti kiekosta, kotiyleisö huutaa jäähyä?
Nyt alkaa kyllä usko loppua tähän touhuun. Pelkkää selviytymistä, jota vielä ruokitaan itse idioottimaisilla jäähyillä. Vaikka jotain pisteitä saataisiin taistelua, niin se ei isoa kuvaa muuta mitenkään.
Sarkasmitutka ei nyt tällä kertaa toiminut - pahoittelut siitä. Etiäpäin. *fistpumpit*Sitä se on kun yrittää omasta mielestä totuuteen perustuvaa sarkastista huumoria. Taisi mennä liikaa nörtteilyn puolelle.
Ronkainen taklaa Turusen puhtaasti ja hienosti irti kiekosta, kotiyleisö huutaa jäähyä?