Tämä pisti myös silmään. Mäntymaa oli tuossa ensimmäisenä Sihvosen kanssa.Miksihän Late ei voitetun pelin jälkeen heittänyt nyrkkimoroja Sihvosen kanssa?
Tämä pisti myös silmään. Mäntymaa oli tuossa ensimmäisenä Sihvosen kanssa.Miksihän Late ei voitetun pelin jälkeen heittänyt nyrkkimoroja Sihvosen kanssa?
Pitää suhteuttaa peliaikaanGalimoville saman verran syöttöjä kun Ronkilla.
Totta. Hauska fakta muuten että Galimovilla on saman verran pisteitä koko kaudelta kuin Ronkaisella.Pitää suhteuttaa peliaikaan
Pikkuhiljaa Niskala alkaa nostaa päätään. Ansaitsee paikkansa kokoonpanossa jos Mikko Niemeläki on.Paasolla ja Niskalalla oli kans hyvä peli molemmilta 18-19min molemmilla peliaikaa.
Normaalissa organisaatiossahan tälläinen ei tulisi kyseeseenkään, mutta Oulun Kärpissä, jossa tämä on jo kerran todistettu, ei tulisi mitenkään yllätyksenä. Lyödään lyötyä jne.Hauska miten jengi täällä koittaa tulkita vaihtoaition pieniä juttuja, et oisko se Late siirtymässä sivuun, oisko? Mut eipä siinä, ihan mielenkiintoista
Kerraankin joku osaa kirjottaa tuon Sliepietzin oikein sekä pelissä myös selostaja osaa lausua ;)Saiko Sliepietz nyt ekan pisteensä Kärpissä?
Ei ainakaan heti siinä järjestyksessä miten ois normisti menny. Katkes lähetys lopuksi sopivasti ettei nähny antoiko.Miksihän Late ei voitetun pelin jälkeen heittänyt nyrkkimoroja Sihvosen kanssa?
Kerraankin joku osaa kirjottaa tuon Sliepietzin oikein sekä pelissä myös selostaja osaa lausua ;)
Menenkö huomenna silmä- ja korvalääkäriin samalla vai kyselenkö tutulta joka venäjää ymmärtää että lausutaanko näin?
Äh, nyt on pakko kysyä jos osais sanoo...
Juu ei mennyt ns. Loogisessa järjestyksessä. Tiijä sitten oliko äijät vaan niin hurmoksessa voitosta vai...Ei ainakaan heti siinä järjestyksessä miten ois normisti menny. Katkes lähetys lopuksi sopivasti ettei nähny antoiko.
Tätä olen ihmetellyt koko kauden. Seisotaan paikallaan ja vähän heilutellaan mailaa malliksi tai sitten liutaan passiivisesti puoli potkua jäljessä vierellä. Siinä kaikki. Lähes joka vaihdossa vastustajat luikertelevat parhaalle maalintekosektorille.Puolustus alueen peli tapa hieman ihmetyttää. Mitä valmennus oikein hakee noin passiivisella paikka puolustamisella. Viisi miestä seisoo eikä kukaan oikein tunnu tekevän mitään.
Näin minäki sen oon ymmärtäny. Eikai nämä selostajat niin kujalla asioista ois?Oman ymmärrykseni mukaan lausutaan kyllä juuri noin. Suomalaisen suusta se kuulostaa ehkä vähän kankeammalta, mutta jotakuinkin noin se menee.
Tää on aika kaukana siitä Kärpistä minkä Manner toi ekalla kaudella. Siellä pelattiin todella paljon pienpelejä joissa hiottiin reaktioita ja pelitilanteiden tunnistamista jne. Voisi melkein oikaisten sanoa, että mm. Hakkis ponnisti pitkälti tällä takas NHL:een.Tätä olen ihmetellyt koko kauden. Seisotaan paikallaan ja vähän heilutellaan mailaa malliksi tai sitten liutaan passiivisesti puoli potkua jäljessä vierellä. Siinä kaikki.
Krajcikin jälkeen mikään ei yllätä. Selostaja vielä vakuutteli olevansa oikeassa kunnes joku kävi kertomassa että jopa mies itse lausuu nimensä Krejcik.Näin minäki sen oon ymmärtäny. Eikai nämä selostajat niin kujalla asioista ois?
No minä kerron sitte kun saan vastauksen jos saan. Saattaa mennä hetki...
(joo on nainen ja oma moka ymmärtääkseni jos ei heti vastaile)
Juu, kyllähän me materiaaliltaan selvästi heikommat tällä tyylillä voitetaan mutta aika vaikeaa on voittaa kun materiaali etua ei ole ja pelitapa / taktiikka ei ole kunnossaTätä olen ihmetellyt koko kauden. Seisotaan paikallaan ja vähän heilutellaan mailaa malliksi tai sitten liutaan passiivisesti puoli potkua jäljessä vierellä. Siinä kaikki. Lähes joka vaihdossa vastustajat luikertelevat parhaalle maalintekosektorille.
Jopa tämän päivän JYP, joka näytti suoraan sanottuna joltain puulaakiporukalta.
Kärpät 1 peliä varmat pisteet
HPK - Kärpät
HPK - Kärpät
Kärpät - Ässät !
Jukurit - Kärpät
Kärpät - HIFK
Pelicans - Kärpät
HIFK - Kärpät
Kärpät - Tappara
Tappara - Kärpät
TPS - Kärpät
Kärpät - KooKoo
Kyllä Kärpät tuosta sarjasta useammankin voiton kairaa. Jyppi peli toi varmasti itseluottamusta tekemiseen, vaikka häntäpään tiimi onkin. Sitten saadaan vielä Saku ja Atte remmiin messiin.
Säälien ulkopuolelle ei jäädä millään, sija 6 on enemmän kuin mahdollinen.