Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

• 850 737
  • 13 048

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Paasokin pelaa huomattavasti Tanelia paremmin juuri nyt.

OK, en ole viimeisistä kymmenestä matsista nähnyt kuin pari, mutta ainakaan sen perusteella mitä itse olen tällä kaudella nähnyt, niin kommenttisi on ”no shit”-osastoa. Paaso on huippulahjakkuus.

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Vähän flashback viime kauteen, jolloin KooKoon Victor Brattström loukkaantui pelottavan näköisesti ja makasi pitkään jäässä. Brattström selvisi muutamassa viikossa. Toivottavasti Galimovillekaan ei käynyt sen pahemmin.

Onkohan U20-joukkueeseen otettu jo yhteys. Kokkokaan ei välttämättä ole käytössä, koska U18-maajoukkue aloittaa sunnuntaina leirityksen Peurungalla.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Hieman väärän ketjun asiaa, mutta menikö tuo case jotenkin niin, että Hostikka pettyi siihen, kun Backlund pestattiin Kärppiin? Epäluottamuslause tms.
Jos en täysin väärin muista, mainitsi haastattelussa jotain tyylillä "jokainen voi miettiä miltä tuntuu mennä töihin ja löytää uusi kaveri omalta työpisteeltä."

Ei varmasti kiva tilanne mutta ei siitä nyt mediassa huudella kesken kauden. Jätti itselle aikoinaan paskan maun.

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivottavasti Kärppien taktiikka kolmannessa erässä ei ole tasurin turvaaminen. Ei nimittäin löydy luottoa yhtään tähän toiseen maalivahtiin

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Kouvolan kameramies humalassa. Mutta ei se mitään, niin katsojakin.

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Huomenna luukkuvahtina varmaan joku Saipan a-junnu.

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Toivottavasti Kärppien taktiikka kolmannessa erässä ei ole tasurin turvaaminen. Ei nimittäin löydy luottoa yhtään tähän toiseen maalivahtiin
Toisaalta teemana voisi olla: Jatkolalla jatkoille. Pistekin tästä pelistä tuntuisi pieneltä voitolta.

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Siis mitä vittua? Galimov makaa liikkunattomana jäässä ja kukaan ei käy edes kysymässä kuulumisia?

Häpeällistä paskaa.
Pikkusen huutaa rosteriin pelotteita. Otto yms vois vähentää olemassaolollaan näitä.
Kyllähän jonkun pitäis käydä hieman nenää pyyhkimässä nätisti.
Ja en tätä suosittele mutta...

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
OK, en ole viimeisistä kymmenestä matsista nähnyt kuin pari, mutta ainakaan sen perusteella mitä itse olen tällä kaudella nähnyt, niin kommenttisi on ”no shit”-osastoa. Paaso on huippulahjakkuus.
Paaso on aivan top-pakkeja näistä.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Iskun paikka nyt. Tasakentällisin ei varmaan maaleja saada.

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Olihan siinä Kärpillä paikat. Ei maistu

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy