3+2 jatkoa vaan heti kouraan erilaisin pykälin ja pelaajan optioilla. #lisääjatkuvuuttakärppiinEiköhän siis pian kuulla taas Ronkaisen jatkosopimuksesta.
3+2 jatkoa vaan heti kouraan erilaisin pykälin ja pelaajan optioilla. #lisääjatkuvuuttakärppiinEiköhän siis pian kuulla taas Ronkaisen jatkosopimuksesta.
Paasokin pelaa huomattavasti Tanelia paremmin juuri nyt.
Onkohan Miika Wiikman vielä saatavilla?Onkohan U20-joukkueeseen otettu jo yhteys. Kokkokaan ei välttämättä ole käytössä, koska U18-maajoukkue aloittaa sunnuntaina leirityksen Peurungalla.
Hostikka sisään. Voidaan sitten lukea lehdestä miten pahoitti mielensä syystä X.Onkohan Miika Wiikman vielä saatavilla?
Itse syttyisin Antti Lehtoselle. Oiskohan saatavilla.Onkohan Miika Wiikman vielä saatavilla?
Hieman väärän ketjun asiaa, mutta menikö tuo case jotenkin niin, että Hostikka pettyi siihen, kun Backlund pestattiin Kärppiin? Epäluottamuslause tms.Hostikka sisään. Voidaan sitten lukea lehdestä miten pahoitti mielensä syystä X.
Jos en täysin väärin muista, mainitsi haastattelussa jotain tyylillä "jokainen voi miettiä miltä tuntuu mennä töihin ja löytää uusi kaveri omalta työpisteeltä."Hieman väärän ketjun asiaa, mutta menikö tuo case jotenkin niin, että Hostikka pettyi siihen, kun Backlund pestattiin Kärppiin? Epäluottamuslause tms.
Lopetti Ruotsissa kevääseen 2020.Itse syttyisin Antti Lehtoselle. Oiskohan saatavilla.
Höh. Harmin paikka.Lopetti Ruotsissa kevääseen 2020.
Toisaalta teemana voisi olla: Jatkolalla jatkoille. Pistekin tästä pelistä tuntuisi pieneltä voitolta.Toivottavasti Kärppien taktiikka kolmannessa erässä ei ole tasurin turvaaminen. Ei nimittäin löydy luottoa yhtään tähän toiseen maalivahtiin
Pikkusen huutaa rosteriin pelotteita. Otto yms vois vähentää olemassaolollaan näitä.Siis mitä vittua? Galimov makaa liikkunattomana jäässä ja kukaan ei käy edes kysymässä kuulumisia?
Häpeällistä paskaa.
Paaso on aivan top-pakkeja näistä.OK, en ole viimeisistä kymmenestä matsista nähnyt kuin pari, mutta ainakaan sen perusteella mitä itse olen tällä kaudella nähnyt, niin kommenttisi on ”no shit”-osastoa. Paaso on huippulahjakkuus.