On, oisko ollut kolme. Ainakin kaksi. Alku oli selkeästi huonompi, mutta mielestäni loppua kohden parani.Onko tässä erässä ollut vielä yhtään aitoa maalintekopaikkaa Kärpillä sektorista? Minä en ainakaan ole havainnut.
On, oisko ollut kolme. Ainakin kaksi. Alku oli selkeästi huonompi, mutta mielestäni loppua kohden parani.Onko tässä erässä ollut vielä yhtään aitoa maalintekopaikkaa Kärpillä sektorista? Minä en ainakaan ole havainnut.
Saa mun puolesta mahdollisuuden kun on terveiden kirjoissa MUTTA jos anti ei edelleenkään ole ok laukausta kummempi niin poppareille.Kyllä tuo joukkue Wellmania kaipaa, ainakin tulosten valossa. Mutta se siitä.
Onneksi erä on ollut surkean alun jälkeen nousujohteinen. Nyt YV, tästä maali.
Ukko nyt höpisee joka kerta mitä sattuu. Lukee varmaan jostain lapusta että mitä pitää missäkin tilanteessa sanoa :D"Pyörälä ja Tikka kumartuu aloitukseen. Kaksi hyvää aloittajaa vastakkain." -Saukkonen
Sitte ollaan liekeissä kun tuo tilasto näkyy toden teolla pelissä, vedoissa, maalipaikoissa sekä lopputuloksissa.Voitettiin kiekonhallinta. Älykiekkostatistiikkakin positalkoissa mukana.
Joillakin on vaikea keksiä posiitivista tällä hetkellä. En syytä heitä kylläkään siitä. Mutta nyt, Kärpät, niitä maaleja saatana! Ykköskenttä etunenässä.Ei vittu jätkät toimi tää haaste, enemmän sarkastista kommentointia kuin kannustusta. Nyt ryhtiä!
Minun mielestä tämä otteluseuranta on kyllä yksi vuoden parhaista, kun hampaat irvessä koitetaan posia kirjoittaa. Hauska idea ja vielä hauskempaa lukea.Ei vittu jätkät toimi tää haaste, enemmän sarkastista kommentointia kuin kannustusta. Nyt ryhtiä!
Anna armoa. Ei objektiivisuutta käännytetä sormia napsauttamalla.Ei vittu jätkät toimi tää haaste, enemmän sarkastista kommentointia kuin kannustusta. Nyt ryhtiä!
Nimeomaan idea on olla objektiivinen ja kannustaa tässä tapauksessa vaikeuksissa olevaa joukkuetta.Anna armoa. Ei objektiivisuutta käännytetä sormia napsauttamalla.
Wellman iskenyt tällä kaudella tehot 6+6. Nuo tehot ovat jakaantuneet seuraavasti:Kyllä tuo joukkue Wellmania kaipaa, ainakin tulosten valossa. Mutta se siitä.
Lese kieltämättä ehkä vähän heräilemässä!Sellainen kuva jäi kuitenkin ekassa erässä, että Lese ja Saku on pelipäällä. Pari maalia tulee kummallekin vielä. Rindell 0+4
Tarkoitin tuolla tulosten valossa kommentilla sitä, miten joukkue kerää pisteitä Wellmanin kanssa ja ilman. Mitä Welmanin tehoihin tulee, niin aika paljon paremmat pisteet Wellmanilla on kuin tilalle nostetuilla kavereilla. Mutta mielellään keskityn nyt tähän kamppailuun. Minä odotan Wellmania takaisin, sinä et. Se kelpaa. Nyt pitää taistella!Wellman iskenyt tällä kaudella tehot 6+6. Nuo tehot ovat jakaantuneet seuraavasti:
1+1 vs. Ässät (15.sija)
1+0 vs. Tappara (4.)
0+1 vs. Sport (12.)
1+0 vs. SaiPa (13.)
0+1 vs. HIFK (1.)
0+1 vs. SaiPa (13.)
1+0 vs. Sport (12.)
2+0 vs. JYP (14.)
0+2 vs. TPS (6.)
Wellman on iskenyt TOP8-joukkueita vastaan huikeat 1+3 tehot. Bottom5 -jengejä vastaan on tullut ookoosti tulosta, mutta isoja vastaan aivan nallipyssy kamaa, niin tuloksellisesti, kuin pelillisestikin. Ei ole saanut mitään mainittavaa aikaa. Ei paljoa lämmitä mitkään parin maalin/tehopisteen illat äärimmäisen heikkoa JYPpiä tai Ässiä vastaan. Ei todellakaan tarvita Wellmani, jahka pelit kovenevat, vaan jotain oikeaa vahvistusta. Täyteukko -tasoa.