Tuliko se itse sieltä pois? TV-kuvissa näyteltiin hidastuksia.Galimovilla sentään näyttää olevan selkärankaa. Valmennus seisoo tumput suorina ja taululla 2-5. Galimov veti omat johtopäätöksensä. Odotin, että lähtee suoraan koppiin.
Tuliko se itse sieltä pois? TV-kuvissa näyteltiin hidastuksia.Galimovilla sentään näyttää olevan selkärankaa. Valmennus seisoo tumput suorina ja taululla 2-5. Galimov veti omat johtopäätöksensä. Odotin, että lähtee suoraan koppiin.
Tuliko se itse sieltä pois? TV-kuvissa näyteltiin hidastuksia.
Respect. Olisin itse tullut jo sen 0-3 maalin jälkeen, ja todennut valmennukselle näin kansainvälisesti "f*ck you".Tuli. Ei elettäkään valmennukselta.
Kyllä tuossa ihan perää on, mutta aivan perseestä joukkueelta, jos ei viitsitä puolustaa kunnolla, kun Gali on maalissa. Tällä touhulla on nyt tapettu herran pelihuumori aika pahasti ja se näkyy jo selvästi. Tuskin on tyytyväinen tällä hetkellä joukkueen perseilyyn. Torjuntatilastot ropisee jatkuvasti paskemmaksi, kun perseilyn määrä vain lisääntyy puolustuksessa.En ole tällä kaudella yhtä aktiivisesti pystynyt seuraamaan kuin aiemmilla kausilla mutta jäänyt vähän sellainen kuva, että joukkue esiintyy ryhdikkäämmin Blomqvistin ollessa maalilla. Liekö joukkueella Galimovin erinomaisen alukauden jälkeen selkärangassa, että kyllä se Stani hoitaa jos vähän nukahtaa tai varastaa puolustuksessa.
Onhan tämä kieltämättä aika koomista, että Tappara on ollut aidosti aika perseestä ja silti heillä on 5 maalia sarakkeessa. Aika erikoista ja jossain mennyt silloin vikaan...