Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 833 385
  • 13 048

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on kaks peliä vituttanu rajusti tämä Sakun töhöily. Liekkö joukkueen murokuppiin mahtuu kusta vielä?
Huml -syndrooma. Ei siis minun, vaan Ivanin. Pelillisesti joukkueen tärkeimpiä pelaajia, mutta ottaa idioottimaisia jäähyjä. Korostui erityisesti silloin Ara -eran alussa.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kaksi erää pelattu Sportia vastaan ja saatu viisi laukausta maalia kohti. Siis viisi(!) laukausta maalia kohti. Peli ei tuota oikeastaan yhtään maalipaikkoja. Kärppien tehokkuus laukaustilanteissa on jotain käsittämätöntä, ollut koko alkukauden.
 

JPL

Jäsen
Perus nyhjäystä taklauksen jälkeen, ei näyttänyt yksipuoleiselta muilutukselta. Boman vihelsi, kun kaveri heikompana kaatui jään pintaan
Täh ? Kiekko ei ollut siellä päinkään missään vaiheessa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaksi erää pelattu Sportia vastaan ja saatu viisi laukausta maalia kohti. Siis viisi(!) laukausta maalia kohti. Peli ei tuota oikeastaan yhtään maalipaikkoja. Kärppien tehokkuus laukaustilanteissa on jotain käsittämätöntä, ollut koko alkukauden.
Tämä on jälleen näitä matseja, että kiva kun voitetaan, mutta vahvempia vastaan ei riitä mihinkään.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vaikka varsinaisesti Blomqvist ei mihinkään kiekkosateeseen ole tänäänkään joutunut, niin tilanne alkaa olemaan kuitenkin se, että Blommaa uuniin vaan heti huomennakin. Kunnon testiin ja Tapparan kaatoon, sanon mä. On sen ansainnut.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Kaksi erää pelattu Sportia vastaan ja saatu viisi laukausta maalia kohti. Siis viisi(!) laukausta maalia kohti. Peli ei tuota oikeastaan yhtään maalipaikkoja. Kärppien tehokkuus laukaustilanteissa on jotain käsittämätöntä, ollut koko alkukauden.
Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan. Onhan tuo poikkeuksellinen tehokkuus erittäin hämmentävää, etenkin kun se on jatkunut kohta puoli runkosarjaa. Toki tällä pelillä ei pärjätä tasokkaimmille joukkueille. Blomman ollessa maalissa myös puolustuspeli on jotenkin jämäkämpää, mutta onhan hän pelannut jäätävän hyvin. Ehdottomasti jatkakoon myös Tapparaa vastaan.
 

Petr Vousky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Summeri kumautti erän loppuun... Vielä kun muikkuverkot ja lehtoparvi mainitaan niin ollaankin Tilanteessa, terv. Mika Saukkonen
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko kenelläkään tietoa missä Mikkola on? Varmaan jossain parikymmentä sivua sitten kerrottu mutta en lähde kahlaamaan
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Täh ? Kiekko ei ollut siellä päinkään missään vaiheessa.

Huonosti näkyi kamerasta, mutta kiekko tuli juuri sieltä suunnalta, kun kamera kuvasi tuota painia maalin edessä. Mun oletus oli se, että Saku taklasi, jonka jälkeen jäivät vääntämään ja sit protestoi Bomanille, et miksi hän vain sai jäähyn.

Mut se ja sama, turhaa lämpeni Saku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös