Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 829 658
  • 13 048

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ensi kauden toinen kärkiketju olisi oikein messevä rakentaa Bourke-Emanuelsson duon varaan.

Todellisuus on toki varmaan jotain ihan muuta. Eli kumpikaan em. kaksikosta ei jatka ja jatkosopparin omaava Wellman sen sijaan viilettää toisena kärkisentterinä.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Tuota itsekin ihmettelin. Byströmin jäähy loppui maalin seurauksena, joten tuo tulossa ollut jäähy vain unohtui jotenkin.

Liigan sivuilla on merkattu tuo maali syntyneeksi siirretyn rangaistuksen aikana. Kai se Byström sitten pääsi huomaamatta boksista mutta olin kyllä katsovinani, että Kärpillä oli viisi jäällä keskialoituksessa.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Liigan sivuilla on merkattu tuo maali syntyneeksi siirretyn rangaistuksen aikana. Kai se Byström sitten pääsi huomaamatta boksista mutta olin kyllä katsovinani, että Kärpillä oli viisi jäällä keskialoituksessa.
Joo täysi viisikko oli jäällä. Byströmin jäähy näkyi ennen aloitusta vielä taululla mutta ei hän enää boksissa ollut eikä jäähy näkynyt taulullakaan enää pelin käynnistyessä.

Mielenkiintoinen tulkinta, että laukausta vastaan tulevan Galimovin katsottiin rikkovan tuossa tilanteessa :)
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielenkiintoinen tulkinta, että laukausta vastaan tulevan Galimovin katsottiin rikkovan tuossa tilanteessa :)

Totta tosiaan. Sanokaa säännöt paremmin tuntevat, saako noin ihan oikeasti tehdä? Videohidastuksen perusteella näyttää että Hifkin ukko nimenomaan haluaa lanata veskan. Mielenkiintoista tulevia pelejä ajatellen, jos tämä tulkinta jää voimaan.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Loistava esitys.

Onneksi Aaltonen ei ollu penkillä. Vahva esitys, vaikka oli maalipaikoissa lepsu. Paremmalla tehokkuudella olisi lyönyt Mäenalasen kaltaisen pisteet tauluun.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onneksi Aaltonen ei ollu penkillä. Vahva esitys, vaikka oli maalipaikoissa lepsu. Paremmalla tehokkuudella olisi lyönyt Mäenalasen kaltaisen pisteet tauluun.
Mies ei yksinkertaisesti halua tehdä maaleja. Aina on pakko hakea syöttöä. Tänään JMA olisi voinut heittää useammankin maalin, mutta ylivoimahyökkäyksissä miehen ainoa ratkaisu on syöttö, vaikka se pelataan aina pois.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Aaltosessa kyllä on kyllä ärsyttävää ja erikoista tuo pellailu eli suoraviivaisuuden puute paikoissa, joissa tulisi tehdä peliä edistävä ratkaisu. Tämä kulminoituu noissa toivottomissa syöttöyrityksissä sekä läpiajoissa maalintaakse kaartamisessa.

Edellä mainittu on nähdäkseni ainoita syitä sille, miksi NHL-ura ei ole auennut - taidoista se ei kyllä ole jäänyt kiinni. Ei sillä, upea ja mittava ura Euroopan tasolla on takana ja onhan mies viihdyttävä ja hieno Kärppäkonkari, joka toisinaan ratkeisee pelin puskista. Mielelläni minä häntä Kärpissä katselen, vaikka en toki ykkösratkaisijan paikalla kuitenkaan.
 
Aaltosessa kyllä on kyllä ärsyttävää ja erikoista tuo pellailu eli suoraviivaisuuden puute paikoissa, joissa tulisi tehdä peliä edistävä ratkaisu. Tämä kulminoituu noissa toivottomissa syöttöyrityksissä sekä läpiajoissa maalintaakse kaartamisessa.

Edellä mainittu on nähdäkseni ainoita syitä sille, miksi NHL-ura ei ole auennut - taidoista se ei kyllä ole jäänyt kiinni. Ei sillä, upea ja mittava ura Euroopan tasolla on takana ja onhan mies viihdyttävä ja hieno Kärppäkonkari, joka toisinaan ratkeisee pelin puskista. Mielelläni minä häntä Kärpissä katselen, vaikka en toki ykkösratkaisijan paikalla kuitenkaan.

Ainakin ite puheli joskus petopodissa, että ameriikasta ois ollu sopparitarjousta, vaan konna oli tullu mukaan neuvotteluihin ja tuumannu, että höpöhöpö me jäähää venäjälle. Liekkö totta, mutta ois ollu kiva nähdä oisko prime aikoinaan riittäny änäriin asti
 

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
Mäenalaselta vahva statement tähän iltaan: 2+2, ja joukkue reppuselkään. Mahtavaa.
Tuohan näyttää aivan Puljun tasoiselta esitykseltä jos ei enemmänkin. On voimaa. Mikkola tajus viimeinkin ettei Mustosta tuohon keskelle.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuohan näyttää aivan Puljun tasoiselta esitykseltä jos ei enemmänkin. On voimaa. Mikkola tajus viimeinkin ettei Mustosta tuohon keskelle.
Eipä tuo sentterivalinta tuohon vaikuttanut mitenkään. Pari tehopistettä ylivoimalla, yksi ylivoimahyökkäyksestä, ja yksi syöttö tyhjään maaliin. Henkisellä tasolla maksimissaan.
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aaltosen suhteen olen itse skeptinen. Näyttäisi nyt edes hieman fyysistä peliä myös! Vaikka kuinka on ” taiteilija ” ….niin voisi näyttää vähän muutakin. Joukkueen puolesta mitä tahansa vaatii….toivottavasti olen väärässä sanoessani, että JMA on liian pehmeä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aaltosen suhteen olen itse skeptinen. Näyttäisi nyt edes hieman fyysistä peliä myös! Vaikka kuinka on ” taiteilija ” ….niin voisi näyttää vähän muutakin. Joukkueen puolesta mitä tahansa vaatii….toivottavasti olen väärässä sanoessani, että JMA on liian pehmeä.
Tänään yksi aktiivisimmista kärpistä puolustussuuntaan oli Aaltonen. Muutoinkin Aaltonen oli kovalla kamppailuasenteella. Loistava peli, josta pehmeys kaukana.
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hienoa jos näin!
Mitään super fighting spirit en kyllä havainnut Juhikselta tänään…en kyllä ole havainnut kunnon ”kulmahampaita” Juhikselta muutamaan ottelun …..olis kiva ylläri jos näin kävisi - hieman taistelua!! Muutoin- kiitos kaikille !!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös