Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 836 092
  • 13 048

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Ei jumalauta Galimovi oli tyhmä tökkäsy. Huvittavaa kun Wellmanni näyttää siltä kun eläkeläisukko ois lyöty sarjapeliin liukumaan mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joissakin seuroissa tuppaa olemaan vaatimustaso, ja jos et kunnioita logoa tekemällä töitä, niin löydät itsesi katsomosta tai kortistosta.
On Kärpissäkin tuota aikoinaan nähty ja silloin nähtiin myös niitä mestaruuksia.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Late vois pitää Aaltosen kanssa samanlaisen palaverin mitä Marjamäki piti finaalien aikaan jokunen vuosi takaperin, josko ois aika jo herätä. Jos ei puheella niin penkityksellä. Ronkaisen kans myös istuntoa, istuimeksi seiväs.
 

Micol

Jäsen
Jestas että vituttaa tuo Wellmanin löysäily. Jotenkin kehonkieli kokoajan semmoinen, että ollaan vain töissä.
Ja pahinta tässä on se, että "vain töissä" menee vielä ensi kausikin, ellei nyt joku hullu halua ostaa miestä ja kallista sopimusta ulos kauden päätteeksi. Aikamoinen primadonna kyllä kehonkieleltään. Ei maistu työnteko tälle miehelle - ei. Aina viimeisenä tulossa omaan päähän, kun kiekko riistetään pois Kärpiltä. Se kertoo jo aika hyvin herran työmoraalista...
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
OT, mutta vitutusta ei ainakaan helpota katsella molemmat erätauot Tampereen uuden areenan hypetystä. Onneks kaapista löytyi kaljaa.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ei jumalauta Galimovi oli tyhmä tökkäsy. Huvittavaa kun Wellmanni näyttää siltä kun eläkeläisukko ois lyöty sarjapeliin liukumaan mukaan.
Mutta olihan tuo Paajaselta semmonen kuoleva joutsen että...
Oon aina pitäny Paajasesta mutta tänään laski hänen pisteet mun silmissä
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta olihan tuo Paajaselta semmonen kuoleva joutsen että...
Oon aina pitäny Paajasesta mutta tänään laski hänen pisteet mun silmissä
Paajanen oli aikanaan finaalisarjassa Turusen kanssa aivan törkeän räikeä filmaaja. Hyi! Koskaan ole pitänyt. Väärinpäin tuo tilanne meni, kun Paajanen ei saanut huitomisestaan jäähyä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kolmannen erän alku näyttää siltä, että tänäänkään ei taistella voitosta.
 

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Tuntuu että ehkä jopa ennemmin ”pitkästä aikaa” kuin ”jälleen”. No jospa tämä tästä.
Kauden alussa johti maalipörssiä. Pitkä kuiva kausi.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen edelleen sitä mieltä, että seitsemän pakin rotaatiota ei pidä peluuttaa, jos rosterissa ei ole seitsemää liigatason pakkia.

Niskala on tänään todistanut tämän todeksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Fedo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös