holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Uskomatonta, että mulla on 3-6 tulosvedossa ja joudun todennäköisesti toteamaan, että aliarvioin Kärppien maalit.
Ei näitä sääntökirjan mukaan jne.Ihmeellistä kyllä, mutta Kärpät on nyt 100 minuuttia pelannut ja ei ole ylivoimalle päässyt. Jotenki ei vaan minun ajatuksen juoksuun mahdu, että johdat pelejä, etkä pääse ollenkaan ylivoimalle. Toisaalta, pelatkoon vaikka alivoimaa koko pelin, jos voittoja tulee.
Taisi 2003-04 tai 2004-05 Kärpät. Voittaa Saipan 9-0 kotona. Jotkut hämärät muistikuvat myös siitä kun Lahdessa käytiin latomassa 3-9 lukemat.Nyt jännittää eniten a) saako kärpät kaksi maalia lisää ja jos saa, niin b) saako yhteensä 9. Minun aikana Kärpät ei ole yhdeksää kertaa osunut, en ainakaan muista.
Liian vahva YV….Ihmeellistä kyllä, mutta Kärpät on nyt 100 minuuttia pelannut ja ei ole ylivoimalle päässyt. Jotenki ei vaan minun ajatuksen juoksuun mahdu, että johdat pelejä, etkä pääse ollenkaan ylivoimalle. Toisaalta, pelatkoon vaikka alivoimaa koko pelin, jos voittoja tulee.
Koivunen tekee.Mahtaakohan yksikään kärppäpelaaja tehdä 20 maalia tällä kaudella? Aika tasaisesti maalit jakautuneet.
Tulee varmasti muuttumaan, kun Leskinen ja Mäenalanen joskus palaavat rosteriin.Tää kolmen pakin ylivoimakoostumus on kyllä kanssa sellanen keksintö... No ei siinä onhan tuo ihan perusteltavissa sinänsä.
Taisi 2003-04 tai 2004-05 Kärpät. Voittaa Saipan 9-0 kotona. Jotkut hämärät muistikuvat myös siitä kun Lahdessa käytiin latomassa 3-9 lukemat.