Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 836 060
  • 13 048

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Uskomatonta, että mulla on 3-6 tulosvedossa ja joudun todennäköisesti toteamaan, että aliarvioin Kärppien maalit.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei siinä onhan JYP ihan sysipaska joukkue ja sen 3-1 maalin jälkeen korttitalo romahti täysin, mutta hyvin on tullut onnistumisia ja JYPin se pahin momentum kestettiin aika hyvin kyllä.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Ihmeellistä kyllä, mutta Kärpät on nyt 100 minuuttia pelannut ja ei ole ylivoimalle päässyt. Jotenki ei vaan minun ajatuksen juoksuun mahdu, että johdat pelejä, etkä pääse ollenkaan ylivoimalle. Toisaalta, pelatkoon vaikka alivoimaa koko pelin, jos voittoja tulee.
Ei näitä sääntökirjan mukaan jne.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt jännittää eniten a) saako kärpät kaksi maalia lisää ja jos saa, niin b) saako yhteensä 9. Minun aikana Kärpät ei ole yhdeksää kertaa osunut, en ainakaan muista.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Nyt jännittää eniten a) saako kärpät kaksi maalia lisää ja jos saa, niin b) saako yhteensä 9. Minun aikana Kärpät ei ole yhdeksää kertaa osunut, en ainakaan muista.
Taisi 2003-04 tai 2004-05 Kärpät. Voittaa Saipan 9-0 kotona. Jotkut hämärät muistikuvat myös siitä kun Lahdessa käytiin latomassa 3-9 lukemat.
 

JPL

Jäsen
Ihmeellistä kyllä, mutta Kärpät on nyt 100 minuuttia pelannut ja ei ole ylivoimalle päässyt. Jotenki ei vaan minun ajatuksen juoksuun mahdu, että johdat pelejä, etkä pääse ollenkaan ylivoimalle. Toisaalta, pelatkoon vaikka alivoimaa koko pelin, jos voittoja tulee.
Liian vahva YV….
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tää kolmen pakin ylivoimakoostumus on kyllä kanssa sellanen keksintö... No ei siinä onhan tuo ihan perusteltavissa sinänsä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
6-1 johdossa sinänsä ihan perusteltua hakea tuollaista pyöritystä mutta olisihan tuossa nyt voinut laukoakin.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taisi 2003-04 tai 2004-05 Kärpät. Voittaa Saipan 9-0 kotona. Jotkut hämärät muistikuvat myös siitä kun Lahdessa käytiin latomassa 3-9 lukemat.

Ihmekään sitten, etten muistanut. :P ...Just nyt haaveeni on pahassa vastatuulessa. Ei mene kiekko reppuun.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Wellman ajellaan selästä laitaan, ei mitään. Jypin poika menettää tasapainonsa ja Räty jäähylle.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Mustonen jättää hakemuksensa sisään Kärppien 1.sentterin tontista. EHT-Musen CV:kin kun on vakuuttava, niin eihän tässä ole kahta sanaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja Kärpille viiden minuutin ylivoima. Tää on kyllä mennyt tuomareilta ihan päin helvettiä.
 

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Muse! Loistaa puolustuspäässä, dominoi hyökkäyksessä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös