Maksatko oikeasti? Ei helvetti. Otan osaa.Sitten kysymys itselleni: Miksi vitussa maksat kausikortista 750€/kausi?
En tiedä. En tosiaan tiedä.
Kokonaisuutena on kärppälauma todella heikko esitys.
Vaikka sarjataulukossa ollaankin vielä kärkipäässä, niin tästä tulee jotenkin mieleen
Suikkasen kauden tolkuton sekoilu, pelaajat pelaavat yksilöinä miten sattuu ja sinneppäin.
Ei mies turhaan ole tehotilaston hännillä Kärpissä. Jännä homma, että mies siltikin pelaa alivoimaa. 5vs5 -pelissä kun Aaltosta ei tuo puolustaminen kiinnosta lainkaan.Atte Ohtamaa pistää jäätä peittoon, syö kiekot tekee maalin ja tekee oikeastaan kaiken mitä yksi mies voi, niin sitten tulee Juhamatti Aaltonen ja kusee yhteisiin muroihin.
Onneksi saa yhdellä syötöllä taas kaiken anteeksi.
Ei tuolla pakistolla voi dominointia odottaa.SaiPa hallitsi kiekkoa toisessa erässä lukemin 72%-28%.
Vallan väline. Jollain toisella kaudella nuo lukemat kääntyvät meille.
Maksatko oikeasti? Ei helvetti. Otan osaa.
Kuten myös muiden elinkautisvankien kohdalla. Voimia! Seurajohto näyttää meille kannattajille persettä viikosta toiseen, niin itse en todellakaan osta kausikorttia.
Viime Raksilan ottelussa lepraa vastaan sama homma. Aivan pesukoneessa ajoittain kiekonhallinnallisesti.SaiPa hallitsi kiekkoa toisessa erässä lukemin 72%-28%.
SaiPalla on heikko puolustus myöskin. Silti Virta peluuttaa heillä ylikiekollista pelitapaa.Ei tuolla pakistolla voi dominointia odottaa.
Ehkä silloin, kun joukkue on rakennettu oikein. Ei nykyisillä avainpelaajilla riitä virta hyökätä. Muun muassa Aten taidot ovat kovat ja kiistattomat ja on tietyllä tavalla kestävä kaveri, mutta energiatasot ovat hänelläkin inhimillisen rajalliset. Ne rajat jaksamisen suhteen tulevat hänelläkin vastaan.SaiPa hallitsi kiekkoa toisessa erässä lukemin 72%-28%.
Vallan väline. Jollain toisella kaudella nuo lukemat kääntyvät meille.
Parempi ku Wellman ja tulee kyllä parantamaan. Olen kyllä luottavainen hänen suhteen.Bourke on kaikkien aikojen ulkkari.
Minulle puolestaan tulee mieleen Aravirran aika. Pelitapa on ihan hyvällä mallilla, mutta joukkueen kokoonpano on epätasapainossa eikä organisaation vaatimustaso ole riittävän korkea suurseuran identiteetin vaalimiseksi.Vaikka sarjataulukossa ollaankin vielä kärkipäässä, niin tästä tulee jotenkin mieleen
Suikkasen kauden tolkuton sekoilu