Kyllä tässä pieni huoli hiipii puseroon luokattomien esitysten myötä. Toivottavasti paikat on puuduksissa punttikuurin ansioista, eikä muita katastrofi teorioita tarvi viljellä. Ensi viikko näyttää suuntaa keväälle, mihin tämä kääntyy.
Jännä sinällään että joulun pyhien aikaan pidettiin 5 päivää vapaata joukkuetreeneistä ja viikonloppuna sunnuntai oli vapaa. Pari päivää treeniä ja taas vapaa uudenvuoden päivä. Ja ennen tuota joulun 5 päivä vapaata treenattiin vain 5 päivää yhdessä, joten ihan en nyt punttikuurin piikkiinkään laittaisi tuota asiaa.
Oliskohan mahdollista, että omatoimitreenaaminen on ollut kovaa, vaikka joukkuetreenejä ei ole ollutkaan?
En usko. Eiköhän pelaajat huilaa jos siihen annetaan mahdollisuus. Tietenkin löytyy aina poikkeuksia. Eiköhän nyt ole vain vähän heikompi jakso menossa. Kiima on vähän kadonnut hommasta. Eiköhän se löydy viimeistään Jokereita vastaan.
Parempi tämä heikko jakso nyt kuin maaliskuussa.
Olipa kärpiltä vaihteeksi todella hyvä peli.
Olipa kärpiltä vaihteeksi todella hyvä peli. Näki jo ensimmäisistä vaihdoista että Kärpät on päättänyt ottaa voiton, asenne kohdillaan.
Joonas Donskoi, on se kova!
En vissiin ollut samassa pelissä.
Ilmeisesti et.
Ilmeisesti et. Ainoa oli tuo tehottomuus mikä vaivasi, mutta se on itseluottamuksen puutetta suurilta osin. Kahdessa eka erässä kymmenen huippupaikkaa. Ei huonosti. Muutaman vaisumman pelin jälkeen jämäkkä peli Kärpiltä. Voitto tuo positiivista energiaa loppuviikolle. Pohjalla käytiin ja ylöspäin on matka nyt.
Donskoi oli todellakin ihan huikea tänään ja itse asiassa on parantanut peliään koko ajan kauden edetessä. Donkkari on muuten hiipinyt Kärppien sisäisessä pistepörssissäkin jo toiseksi enkä pidä ollenkaan mahdottomana että tätä menoa kultapotta on pleijareissa Donskoin päässä. Jone alkaa pikku hiljaa lunastamaan niitä odotuksia mitä miehen harteille on jo vuosia ladattu ja hyvä niin.Sanotaan yksilöistä nyt se itsestäänselvyys eli Joonas Donskoi oli Rynnäksen kanssa illan tähti. Jokaisessa vaihdossa tapahtui, kun numero 72 oli kentällä. Rynnäs nollasi taas kerran vastustajansa ja Tim Thomas saa pikku hiljaa väistyä nollapeliennätyksen haltijana, jos sama meno jatkuu.
Pakko nostaa esiin Komulainen! En yleensä ole mikään Komulaisfani ja joskus olen tainnut lapsellisesti tarttuakkin hänen kokoonsa, mutta kyllä nyt täytyy antaa peukkua! Vaikka TPS ei "muna pystyssä" päälle koko ajan tullutkaan niin silti komulainen piti hyökkäyspäässä kiekkoa todella hyvin! Koko 4. kenttä pelasi kyllä todella hyvin, mutta minun silmääni komulainen oli erittäin hyvä kiekollisena. Jatka samaa rataa!
Pakko nostaa esiin Komulainen! En yleensä ole mikään Komulaisfani ja joskus olen tainnut lapsellisesti tarttuakkin hänen kokoonsa, mutta kyllä nyt täytyy antaa peukkua! Vaikka TPS ei "muna pystyssä" päälle koko ajan tullutkaan niin silti komulainen piti hyökkäyspäässä kiekkoa todella hyvin! Koko 4. kenttä pelasi kyllä todella hyvin, mutta minun silmääni komulainen oli erittäin hyvä kiekollisena. Jatka samaa rataa!
Mulla voi olla värilasit, mutta mun mielestä Komulaisen mukana olo tuossa nelosketjussa muuttaa juuri tuosta Komun kiekollisesta osaamisesta johtuen koko ketjun pelin luonnetta. Ei ollut eilen minun silmään ensimmäinen kerta kun tältä näytti.
En tiedä onko sitten kokonaisuus huomioiden pelkästään hyvä asia kun aletaan pelaamaan tosipelejä. Kuinka paljon on puolustuksesta poissa?