Tämä tilkkutäkki on kyllä erikoinen askel taaksepäin, etenkin kun viime vuosina on menty nimenomaan tyylikkäämpään ja parempaan suuntaan, ja mm. kehitysjohtaja Kukkosen puheista sai sen vaikutelman että tahtotila oli tehdä pelipaidasta mainoskuvaston sijaan yhtenäinen.Tapiolan mainokset saatiin vuosien kitinän jälkeen vihdoin mustavalkoisiksi, niin ei kellään käynyt mielessä hoitaa samalla muidenkin mainosten värimaailmaa kuntoon? Varmaan taas tekosyitä riittää, mutta itse uskaltaisin veikata todellisen syyn olevan siinä, ettei viittitä.
IHANAA SAATANA!Nyt on tapahtunut jotain kummallista, kärkkäisen housumainokset vaihdettu mustavalkosiksi, ohhoh!
Kärpillä oli ig-story, joka näköjään poistettu. Oon melkovarma, että olin hereillä, kun sen näin ja myös toisessa ketjussa nostettu esilleEttei vaan olisi @Diissent nähnyt unta?
Veikkaan, että osalla sponsoreista on olemassaolevat sopimukset värillisistä mainoksista. Tällöin myös Kärppien neuvotteluvara on pienempi, vaikka tavoitteena olisikin mustavalkoiset mainokset.Onkohan tuossa joku IG:n tuotesijoitteluun ja maksettuun sisältöön liittyvä sääntö taustalla, että piti poistaa, mutta hienoa silti. Kärkkäinen pääsi nyt monien fanien boikotista. Rönkä otettiin tilalle.
Kärpät voisi lätkäistä merkittävästi suuremman hintalapun noille sponsoreille, jotka haluaa mainoksiinsa väriä.
Tuplahinta tms, se olisi helppo ratkaisu. Hinnoittelu sillä tavoin, että kaikista mainoksista saatava kokonaissumma pysyisi vakiona.
Varmaan poistettu, koska kaikilla ei ole vielä valkoisella nuo. Osalla pelaajista ig perusteella edelleen vamhat laatikot punaisella fontilla.Kärpillä oli ig-story, joka näköjään poistettu. Oon melkovarma, että olin hereillä, kun sen näin ja myös toisessa ketjussa nostettu esille
Edit. Hidas ja ylhäällä todiste
Veikkaan, että pelkäsivät että ihmiset eivät ymmärrä kysymyksen liittyvät mainoksen väriin, vaan kyseiseen sponsoriin.Nähdäkseni tuolta poistettiin vain yksi ig-stoori, jossa oli kysely ovatko nämä mustavalkoiset Kärkkäisen mainokset rautaa vai roskaa. Mikä lie syynä.
Poistettiin sieltä myös se toinen videonpätkä missä pelaajia liukuu portista jäälle ja osalla tosiaan oli vielä vanhat Kärkkäisen värilliset laatikkomainokset.Nähdäkseni tuolta poistettiin vain yksi ig-stoori, jossa oli kysely ovatko nämä mustavalkoiset Kärkkäisen mainokset rautaa vai roskaa. Mikä lie syynä.
Voi olla myös ihan se, miten helvetin paljon taaksepäin mainosten kanssa mentiin viime kaudesta, että tajuttiin itsekin miten tyhmää on hehkuttaa yhden housumainoksen värin muutosta, joka ei ole edes kaikilla käytössä.Veikkaan, että pelkäsivät että ihmiset eivät ymmärrä kysymyksen liittyvät mainoksen väriin, vaan kyseiseen sponsoriin.
Jumallauta miten komiat!Siinä pari uutta luonnosta kolmospaidaksi.
kyllä vain on niin komia ilman kultarinkulaa ympärillä.Siinä pari uutta luonnosta kolmospaidaksi.
On helvetin komea aihio, sopis kuin nenä päähän esim. kun ruetaan mainostamaan perinteistä valkeaa kevättä, koko valkia paita kevään kaikkiin peleihin. Saahan sitä toki aina haaveilla, eiköhän nähdä perus mustat ja logon ympärillä kusirinkula.Siinä pari uutta luonnosta kolmospaidaksi.
Muuten samaa mieltä, mutta punaisesta väristä tulee auttamatta mieleen vaikka HIFK. Harmaa paita olisi komia ja enemmän kärppämäinen, millä on pelailtukin lähivuosina jokunen peli.Itse tykkäisin nähdä kaikki kärppien peliasut ilman rinkulaa ja pääväreinä edelleen valkoinen ja musta, mutta kolmospaitana olisi mukava nähdä tuulahdus historiaa punaisen muodossa. Sininen ja harmaa pelipaita kärpillä on liian modernia historiaa omaan makuun, jotta ne voittaisivat omassa mielessäni punaisen kolmospaitana. Hämmentävin oli tämä mustakeltainen kolmospaita jokunen vuosi sitten. Se oli mielestäni erittäin sieluton, ei mitään tarttumapintaa mihinkään menneeseen.