Itse olen sen verran nuori, että en ole ollut edes elossa kun Kärpät on pelannut harmaissa, joten minulla ei ole minkäänlaista nostalgiaa. Silti nämä on mahdollisesti omasta mielestä hienoimmat paidat, mitä olen Kärpillä nähnyt.
Sama homma. Tuohon kun olisi vielä harmaat sukat saanut. Toki myös numerot ja nimet ommeltuna, mutta jooh.Itse olen sen verran nuori, että en ole ollut edes elossa kun Kärpät on pelannut harmaissa, joten minulla ei ole minkäänlaista nostalgiaa. Silti nämä on mahdollisesti omasta mielestä hienoimmat paidat, mitä olen Kärpillä nähnyt.
Sama juttu. Kärpät ilmeisesti pelanneet myös punaisilla paidoilla niin nämä tänään 1.erän paidat niin, että harmaan sijaan punainen olisi itselle se mieleisin yhdistelmä.Itse olen sen verran nuori, että en ole ollut edes elossa kun Kärpät on pelannut harmaissa, joten minulla ei ole minkäänlaista nostalgiaa. Silti nämä on mahdollisesti omasta mielestä hienoimmat paidat, mitä olen Kärpillä nähnyt.
Arvostan vaivannäköä, mutta aivan liian vähän mainoksia. Tuossa olisi kyllä Liigan tyylikkäin peliasu.Pientä gimppihassuttelua.
Itse taas en tykkää yhtään. Mutta joo, makuasioitahan nämä. Tästä harmaasta kun saisi jonkun lauantaipaidan ensi kaudelle, niin kyllä syttyisin!Kun nyt alettiin paidoista ja logoista puhumaan, niin tuostakin alkuperäisestä Kärppien logosta voisi tehdä jonkin kolmannen peliasun / lauantaipaidan. Siis se logo mikä oli käytössä 15-16 kaudella. Se on cool.
Aa sori.Arvostan vaivannäköä, mutta aivan liian vähän mainoksia. Tuossa olisi kyllä Liigan tyylikkäin peliasu.
Masentavan harmaa pohjaväri, aivan karmeilla ja räikeillä mainoksilla, niin tässähän alkaa jo melkein kovettumaan kaiken tämän silmäkarkin edessä. Täydellinen peliasu 2020-luvun Oulun Kärpille - 7/5. Oispa käytössä.Aa sori.
Samaa mieltä. Tuo alkuperäinen logo on omaperäinen ja ns. eurooppalainen. Mielestäni reilusti hienompi logo kuin nykyinen.Kun nyt alettiin paidoista ja logoista puhumaan, niin tuostakin alkuperäisestä Kärppien logosta voisi tehdä jonkin kolmannen peliasun / lauantaipaidan. Siis se logo mikä oli käytössä 15-16 kaudella. Se on cool.
Kun nyt alettiin paidoista ja logoista puhumaan, niin tuostakin alkuperäisestä Kärppien logosta voisi tehdä jonkin kolmannen peliasun / lauantaipaidan. Siis se logo mikä oli käytössä 15-16 kaudella. Se on cool.
Itse yhdistäisin kolmospaidaksi harmaan paidan ja alkuperäisen logon. Tyylikkyys, perinteet ja riittävä erilaisuus normirätteihin yhdistettyinä.Itse taas en tykkää yhtään. Mutta joo, makuasioitahan nämä. Tästä harmaasta kun saisi jonkun lauantaipaidan ensi kaudelle, niin kyllä syttyisin!
Tätä itse asiassa ajattelin mielessäni kirjoittamatta sitä tänne.Itse yhdistäisin kolmospaidaksi harmaan paidan ja alkuperäisen logon.
Ei nyt suoraan tähän ketjuun liity, mutta tavallaan kuitenkin. Tuli tästä mieleen, kun oltiin valitettavasti eilen pojan kanssa kattomassa ihan paikan päällä peliä, niin poitsu kysy toisella erätauolla, että "miksi tuossa Kärppien logossa on kolme rinkulaa, kun tuossa harmaassa paidassa taas ei oo ollenkaan?"Masentavan harmaa pohjaväri, aivan karmeilla ja räikeillä mainoksilla, niin tässähän alkaa jo melkein kovettumaan kaiken tämän silmäkarkin edessä. Täydellinen peliasu 2020-luvun Oulun Kärpille - 7/5. Oispa käytössä.
Edit. Sinappirinkulakin piirretty vapaalla kädellä aivan päin vittua, niin aina vaan paranee. Voisi olla oikea pelipaita. Korotan arvosanaa 8/5.
Sitä voisi modernisoida vielä samoin kuin Pelicans teki logolleen ns. vieraspaitaan. Eli pelkät hohtavat ääriviivat tummalla taustalla. Itse diggailisin sellaista.Samaa mieltä. Tuo alkuperäinen logo on omaperäinen ja ns. eurooppalainen. Mielestäni reilusti hienompi logo kuin nykyinen.
Minusta tuo alkuperäinen logo on kuin tehty olkapäähän kakkoslogoksi. Vähän niin kuin IFK:lla, kun menivät kissalla ja vaakuna oli olkapäässä. Se on edelleen omasta mielestä paras tyyli mitä Liigassa on ikinä ollut ja sopisi Kärpillekin.Kun nyt alettiin paidoista ja logoista puhumaan, niin tuostakin alkuperäisestä Kärppien logosta voisi tehdä jonkin kolmannen peliasun / lauantaipaidan. Siis se logo mikä oli käytössä 15-16 kaudella. Se on cool.
Kyllä. Ja kun someukko on nyt jatkuvasti somessa näkyvistä pelipaidoista muuttanut mainosten sävyä siten, että se on ainoastaan logo joka paistaa ensimmäisenä silmään, voi jo alkaa herätellä toiveita josko ensi kaudeksi saataisiin jo värimaailmalta suht yhtenäinen pelipaita. Plus sitten se Kärkkäisen mainos housuissa mustavalkoiseksi.Nyt kun silmä on tottunut tuohon tämän kauden asuun mustine housuineen (pääasiassa), huomaa eron viimevuotisen kanssa entistä paremmin.
Nykyinen asu on vuosituhannen selkein ja siistein.
Hyvää työtä toimisto, toki vieläkin on optimoitavaa.
Omaan silmään näyttää hassulta tuo logon nosto ajatus, liekkö tottumiskysymys..Toivon ens kaudelle sellaista muutosta, että otetaan se Koffi ja sen alapuolella oleva mainos pois ja siirretään kärppälogoa ylöspäin ja laitetaan ne mainokset logon alapuolelle.
Tässä tää erään palstaveljen näkemys aiheesta ja toimii paljon paremmin kuin tuo napalogo.