Kärppien peliasu

  • 257 712
  • 1 181

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Itse olen sen verran nuori, että en ole ollut edes elossa kun Kärpät on pelannut harmaissa, joten minulla ei ole minkäänlaista nostalgiaa. Silti nämä on mahdollisesti omasta mielestä hienoimmat paidat, mitä olen Kärpillä nähnyt.
Sama homma. Tuohon kun olisi vielä harmaat sukat saanut. Toki myös numerot ja nimet ommeltuna, mutta jooh.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Itse olen sen verran nuori, että en ole ollut edes elossa kun Kärpät on pelannut harmaissa, joten minulla ei ole minkäänlaista nostalgiaa. Silti nämä on mahdollisesti omasta mielestä hienoimmat paidat, mitä olen Kärpillä nähnyt.
Sama juttu. Kärpät ilmeisesti pelanneet myös punaisilla paidoilla niin nämä tänään 1.erän paidat niin, että harmaan sijaan punainen olisi itselle se mieleisin yhdistelmä.

Jotenkin synkät ja tunkkaiset fiilikset jäi itselle noista. Muuten toki mainoksettomuus sai paidasta eri tyylikkään.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sanotaan nyt iteki. Kyl halpa maku jäi. Paitsi Ritchie paidasta :)

Se että vedottii housuihin, sukkiin... Nii sitte vasta halpa olo olisi tullutkin allekirjoittaneelle jos nekin olisi ollu harmaat.
 

Kelluke.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Oulun Lippo, AC Oulu.
Pientä gimppihassuttelua.
 

Liitteet

  • karpatharmaa.png
    karpatharmaa.png
    334 KB · kertaa luettu: 320

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Kun nyt alettiin paidoista ja logoista puhumaan, niin tuostakin alkuperäisestä Kärppien logosta voisi tehdä jonkin kolmannen peliasun / lauantaipaidan. Siis se logo mikä oli käytössä 15-16 kaudella. Se on cool.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kun nyt alettiin paidoista ja logoista puhumaan, niin tuostakin alkuperäisestä Kärppien logosta voisi tehdä jonkin kolmannen peliasun / lauantaipaidan. Siis se logo mikä oli käytössä 15-16 kaudella. Se on cool.
Itse taas en tykkää yhtään. Mutta joo, makuasioitahan nämä. Tästä harmaasta kun saisi jonkun lauantaipaidan ensi kaudelle, niin kyllä syttyisin!
 

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun pisteautomaatit
Kun pikkupoikana pääsin katsomaan ekaa peliä Raksilaan isän kanssa oli nämä harmaat paidat kärpillä. Sillon taisi olla joku Forssan palloseura vastassa ja voitettiin 9-0. Se siitä muistosta, tänään oli hieman eri ääni kellossa. Hienot oli paidat sillon ja tänään ja voitais ottaa vaikkapa pysyväksi malliksi. Ei ole muilla ainakaan vastaavia väriyhdistelmiä käytössä.
 

Micol

Jäsen
Masentavan harmaa pohjaväri, aivan karmeilla ja räikeillä mainoksilla, niin tässähän alkaa jo melkein kovettumaan kaiken tämän silmäkarkin edessä. Täydellinen peliasu 2020-luvun Oulun Kärpille - 7/5. Oispa käytössä.

Edit. Sinappirinkulakin piirretty vapaalla kädellä aivan päin vittua, niin aina vaan paranee. Voisi olla oikea pelipaita. Korotan arvosanaa 8/5.
 

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Kun nyt alettiin paidoista ja logoista puhumaan, niin tuostakin alkuperäisestä Kärppien logosta voisi tehdä jonkin kolmannen peliasun / lauantaipaidan. Siis se logo mikä oli käytössä 15-16 kaudella. Se on cool.
Samaa mieltä. Tuo alkuperäinen logo on omaperäinen ja ns. eurooppalainen. Mielestäni reilusti hienompi logo kuin nykyinen.
 

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kun nyt alettiin paidoista ja logoista puhumaan, niin tuostakin alkuperäisestä Kärppien logosta voisi tehdä jonkin kolmannen peliasun / lauantaipaidan. Siis se logo mikä oli käytössä 15-16 kaudella. Se on cool.
Itse taas en tykkää yhtään. Mutta joo, makuasioitahan nämä. Tästä harmaasta kun saisi jonkun lauantaipaidan ensi kaudelle, niin kyllä syttyisin!
Itse yhdistäisin kolmospaidaksi harmaan paidan ja alkuperäisen logon. Tyylikkyys, perinteet ja riittävä erilaisuus normirätteihin yhdistettyinä.

Tänään oli pettymys, että ensimmäistä erää ei pelattu retroasuissa, vaan ainoastaan pelipaidoissa.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Itse yhdistäisin kolmospaidaksi harmaan paidan ja alkuperäisen logon.
Tätä itse asiassa ajattelin mielessäni kirjoittamatta sitä tänne.

Sehän mukailisi sitä ekaa peliasua, oliko jopa jostain armeijan harmaista ylijäämävillapaidoista johon oli ommeltu tuo punainen Kärppälogo. Ai vitsit mitä historian havinaa :)
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Masentavan harmaa pohjaväri, aivan karmeilla ja räikeillä mainoksilla, niin tässähän alkaa jo melkein kovettumaan kaiken tämän silmäkarkin edessä. Täydellinen peliasu 2020-luvun Oulun Kärpille - 7/5. Oispa käytössä.

Edit. Sinappirinkulakin piirretty vapaalla kädellä aivan päin vittua, niin aina vaan paranee. Voisi olla oikea pelipaita. Korotan arvosanaa 8/5.
Ei nyt suoraan tähän ketjuun liity, mutta tavallaan kuitenkin. Tuli tästä mieleen, kun oltiin valitettavasti eilen pojan kanssa kattomassa ihan paikan päällä peliä, niin poitsu kysy toisella erätauolla, että "miksi tuossa Kärppien logossa on kolme rinkulaa, kun tuossa harmaassa paidassa taas ei oo ollenkaan?"

Niin - vittu - toden totta. En nyt tiiä voiko sitä mustaa varsinaisesti rinkulaksi laskea, mutta niin vain siellä katossa roikkuvissa logoissa on ensin kärpän taustalla musta rinkula ikäänkuin "taustana", sitten sen ympärillä sinappikehä ja lopuksi vielä valkoinen rinkula sen sinapinkin ympärillä.
 

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Samaa mieltä. Tuo alkuperäinen logo on omaperäinen ja ns. eurooppalainen. Mielestäni reilusti hienompi logo kuin nykyinen.
Sitä voisi modernisoida vielä samoin kuin Pelicans teki logolleen ns. vieraspaitaan. Eli pelkät hohtavat ääriviivat tummalla taustalla. Itse diggailisin sellaista.

Mutta ymmärrän myös, että perinteet ja sitä myötä klassinen logo on monelle tärkeä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ihan hienot olivat eiliset paidat. Todellakin voitaisiin ottaa käyttöön alternatepaitoina ja olisi kyllä reilusti tyylikkäämmät kuin ne keltaiset rumilukset.
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Kun nyt alettiin paidoista ja logoista puhumaan, niin tuostakin alkuperäisestä Kärppien logosta voisi tehdä jonkin kolmannen peliasun / lauantaipaidan. Siis se logo mikä oli käytössä 15-16 kaudella. Se on cool.
Minusta tuo alkuperäinen logo on kuin tehty olkapäähän kakkoslogoksi. Vähän niin kuin IFK:lla, kun menivät kissalla ja vaakuna oli olkapäässä. Se on edelleen omasta mielestä paras tyyli mitä Liigassa on ikinä ollut ja sopisi Kärpillekin.
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
En löytänyt parempaakaan ketjua niin menkööt tänne.

Sattuuko kenelläkään löytymään tietoa mihinkä hintaan hallilla myytiin nuita 2004 mestareiden paitoja?

Edit: 149 euroa, löysin IG:stä tiedon. Kiitos kaikille.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Taas on tullut game worn pelipaitoja huudettavaksi. Aika pitkän pennin saa pulittaa jos haluaa pelipaidan brodeerauksella. Uuden paidan hankkiminen kiinnostaisi mutta fanipaidat ovat semmosia halpoja lakanoita.

Olen koittanut viimeaikoina löytää hyvää nettisivua missä paidan saisi suunnitella itse, mutta harva sivusto antaa tilata vain yhtä paitaa, ja jos antaa, niin customointimahdollisuudet ovat erittäin rajalliset.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Nyt kun silmä on tottunut tuohon tämän kauden asuun mustine housuineen (pääasiassa), huomaa eron viimevuotisen kanssa entistä paremmin.

Nykyinen asu on vuosituhannen selkein ja siistein.

Hyvää työtä toimisto, toki vieläkin on optimoitavaa.
Kyllä. Ja kun someukko on nyt jatkuvasti somessa näkyvistä pelipaidoista muuttanut mainosten sävyä siten, että se on ainoastaan logo joka paistaa ensimmäisenä silmään, voi jo alkaa herätellä toiveita josko ensi kaudeksi saataisiin jo värimaailmalta suht yhtenäinen pelipaita. Plus sitten se Kärkkäisen mainos housuissa mustavalkoiseksi.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivon ens kaudelle sellaista muutosta, että otetaan se Koffi ja sen alapuolella oleva mainos pois ja siirretään kärppälogoa ylöspäin ja laitetaan ne mainokset logon alapuolelle.
Tässä tää erään palstaveljen näkemys aiheesta ja toimii paljon paremmin kuin tuo napalogo.
 

Liitteet

  • karpa.jpg
    karpa.jpg
    496,3 KB · kertaa luettu: 243

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Toivon ens kaudelle sellaista muutosta, että otetaan se Koffi ja sen alapuolella oleva mainos pois ja siirretään kärppälogoa ylöspäin ja laitetaan ne mainokset logon alapuolelle.
Tässä tää erään palstaveljen näkemys aiheesta ja toimii paljon paremmin kuin tuo napalogo.
Omaan silmään näyttää hassulta tuo logon nosto ajatus, liekkö tottumiskysymys..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös