holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
Osaako kukaan tarjota faktatietoa siitä, montako vuotta tätä nykyistä paitaa on nyt käytetty? Eikai noita voi olla enää kovin monen vuoden tarpeisiin varastoissa, eihän?
Itsellä tuosta nykyisestä "keltaisesta" tulee mieleen enemmänki ruoste, tai sinappi. Kultaa siitä en saa millään aikaiseksi. Musta ja keltainen. Ne on Kärppien värit. Voin antaa jopa samanlaisen tilkkutäkin anteeksi ensi kaudella, jos se keltainen on keltaista.Nämähän on makuasioita, mutta minusta nykyiset värit on just hyvät. Keltamusta - Kärpät. Ja tuo kullankeltainen mieluummin, kuin saipankeltainen. Ja rinkulan pois vaatiminenkaan ei aukea, minusta tuo logo on hyvä rinkulan kera
Harmaa-kulta-musta -väripaletti olisi Vegas Golden Knights -tyyliä. Sieltä voi vilkaista miltä näyttäisi kombinaatio. Itse en harmaasta hirveästi innostu. Itselleni se on enemmän vesitettyä mustaa tms.Harmaa olisi samaan aikaan uniikki ja hillitty. Tykkään ajatuksesta kovasti.
Tuossa vielä niille kuva, joilla muisti/ikä ei tuonne saakka riitä:
Miksi vilkaista Vegasin paitaa, kun Kärpät on tuon itse toteuttanut jo kaksikymmentä vuotta ennen kuin koko Golden Knightsia on ollut olemassa? Minä ottaisin kyllä tuon vanhan paidan takaisin minä päivänä tahansa. Harmi, kun ei tuo Derksenin paita enää mahdu itselleni päälle.Harmaa-kulta-musta -väripaletti olisi Vegas Golden Knights -tyyliä. Sieltä voi vilkaista miltä näyttäisi kombinaatio.
Oli kyllä aivan järjettömän tyylikkäät paidat! Olisi mahtavaa, että esimerkiksi tällaisissa asioissa faneja kuunneltaisi.Harmaa paita voisi olla todella tyylikäs ja erottuisi Kalpan ja Saipan paidoista.
Onpa hieno etenkin toi harmaa! Mielestäni tosin logon voisi tuohonkin laittaa ilman ovaalia.Harmaa paita voisi olla todella tyylikäs ja erottuisi Kalpan ja Saipan paidoista.
Harmaa paita voisi olla todella tyylikäs ja erottuisi Kalpan ja Saipan paidoista.
Voitko toimittaa nämä ideat toimistolle saatesanoilla: "tämmöiset tai boikotti". Todella hienon näköiset paidat!Harmaa paita voisi olla todella tyylikäs ja erottuisi Kalpan ja Saipan paidoista.
Voidaanko tehdä joku adressi toimistolle, että nämä käyttöön.Harmaa paita voisi olla todella tyylikäs ja erottuisi Kalpan ja Saipan paidoista.
Ketju lopullisesti lukkoon, se on tässä. Näiden kolmen lisäksi vaikka joku punateemainen juhlapaita.Harmaa paita voisi olla todella tyylikäs ja erottuisi Kalpan ja Saipan paidoista.
Ja ilman mainoksia mutta mikään joukkue ei uskalla tätä tehdä.Harmaa paita voisi olla todella tyylikäs ja erottuisi Kalpan ja Saipan paidoista.
Haluaisin talkoisiin mukaan mutta nimet vaan ylös. Glove, McKee yms :DHitto kun olisi tarpeeksi ylimääräistä pätäkkää niin Kärppien peliasussa ei lukisi muuta kuin paidassa edessä "Glove" ja takana "Jatkoaika.com"