Joku ihan uus Junnohan tuonne pitäs löytyä huseeraamaan päälliköjen päälliköksi.
Joo, tulos on kova rahallisesti yms mutta ei urheilullisesti.
Oulun Kärpät.
Nykyään pitää vissiin mennä tulos edellä no matter what the fuck happens. Money talks, sport walks.
Jos joku uus halli joskus Ouluun rakennetaan niin sehän on kohta helppo homma, kaukalo ja ympärille pariin kerrokseen saunallisia aitioita jossa yritysvieraat voi rentoutua mukavasti, ilman katsomoa. Eikai se ny paljoa maksa?
Ja voihan sitä itse peliäkin katella siinä sivussa aitiosta jos sattuu kiinnostaan.
Hähää, rahaa tulee ikkunoista ja ovista niinkuin erään ystäväni slogani on. Myy siis ikkunoita ja ovia.
Jossitellaanpa lisää itse kukin tästä johtamisesta. Perseestä tällä hetkellä. Tarvitaan parempaa ja kyllähän meillä kannattajillakin on sana sanottavana. Toivottavasti johto ymmärtää tämän ja johto ymmärtää senkin että mihin ollaan menossa.
Ei kaikki kannattajat ole menossa Qstokkiin eikä Leville.
Me halutaan kattoo kun oma joukkue menestyy. Jos ei menestytä niin sitte kaadutaan saappaat jalassa.
Itelläkin menny välillä keskusteluissa tunteisiin varsinkin loppukauden sekoilua katellessa mutta toivottavasti oon sen lopen myöntänyt?
Ja toivottavasti en oo aiheuttanut kenellekkään pahaa mieltä.
Parempia aikoja odotellessa urheilullisesti, ei rahallisesti. Mestaruus kelpais aina.
Minunki jutut on välillä luokkaa hirveetä paskaa mutta elämä on. Koittakaa kestää ;)
Nöyrimmästi,
Frank