Lehkonen on kingi, olen samaa mieltä. Ika ottaa vastuun itse, "kyllä valmennus ryssi tän" tyylillä. Vikaa ei haeta tuomareista eikä kovasta treenistä. Lisää tuollaista.Viestin lähetti eksa
Paras valmentaja media-esiintymis-mielessä on ylivoimaisesti Ika Lehkonen. Aivan huippu tyyppi! Kyllä itkijöiden TOP3 on Suhonen-Summanen-Kapanen, tässä järjestyksessä. Hannes johti vielä syksyllä mun listaa, mutta kyllä stadin pojat on menneet jo edelle, kun taas Kapanen on ollut ihmeen hiljaa ja käyttäytynyt (julkisuudessa) ihmismäisesti.
Kapaselle on varmaan sanottu jotain asiasta, seuran sisältä päin. Tämä olisi oma veikkaukseni. Mutta sitten taas kun tosipelit alkavat, veikkaisin että Hanneksen sanainen arkku aukeaa.
Hanneshan heitti ihan hyvinkin HIFK-Blues -ottelun pressissä. Toimittaja kysyi Apelta että onko vielä jotain kommentoitavaa koskien surullisenkuuluisaa paikalliskamppailua. Hannes kerkesi kuittaamaan että "toivottavasti ei!". Pointsit kotiin sillä.
Ai Urheilulehti tehnyt jonkun jutun Heikkilästä? Eipäs tule sitä paskaa luettua, oliko taas joku skandaalinhakuinen juttu.