Gardiner, Kovarcik ja Rueschhoff ne pahimmat.Jos on Havulla hommat sekaisin niin aika helvetin vähän tuolla on logolle pelaavia pelaajiakaan.
Sitä itsekin mietin... Joskus on niin kovasti muotoutunut sydän kärpän muotoiseksi että ei osaa olla katsomatta. On tämä hirveää itsensä kiduttamista.Miksi minun täytyy todistaa tällaista?
Ei kyllä rimmaa yhtään. Parempaan pitäisi pystyä jos tuollaiseen ryhtyy.Laulettiinko siellä "Mestis auki, täältä tulee Kärpät"?
”Urheilu on joskus tämmöistä.””Jos voitettaisiin enemmän pelejä, niin kukaan ei puhuisi mitään”
Itse annan tällä kaudella pelaajille synninpäästön tästä asiasta.Jos on Havulla hommat sekaisin niin aika helvetin vähän tuolla on logolle pelaavia pelaajiakaan.
Joo, no tuota käsien taputtamista oon nähnyt, mutta Havuhan oli fläppitaulun kanssa pelaajien edessä. Enpä oo tainnut aikalisääkään nähnyt käytettävän ennen viimeistä kolmes minuuttia. Kai se on Villekin hoksannut, että tarttee oikeesti tehä jotain.Onhan se tuota raivopäistä ravaamista edestakaisin käsiään takoen aina satunnaisesti harjoittanut.