Kyllä se paremmin saattaisi(teoriassa) herätellä kuin se, että tiputaan 4-0 ensimmäisellä kierroksella.Miksi toivot Kärppien putoamista? Siinä ei ole lyhyellä eikä pitkällä tähtäimellä mitään hyvää?
Kyllä se paremmin saattaisi(teoriassa) herätellä kuin se, että tiputaan 4-0 ensimmäisellä kierroksella.Miksi toivot Kärppien putoamista? Siinä ei ole lyhyellä eikä pitkällä tähtäimellä mitään hyvää?
Oliko siellä joku lakana kannattajakulmassa pelin jälkeen? Katsoin peliä radiosta ja meni vähän huti.
Makke-Mix on tainnut tehdä kärppiä vastaan ison osan maaleistaan. Ainaki tällane mielikuva itellä viime vuosilta on.Tuo on vielä suolaa haavoihin, että Micke-Max ”ei kautta ilman maalia” Åsten teki voittomaalin.
Kyllä se paremmin saattaisi(teoriassa) herätellä kuin se, että tiputaan 4-0 ensimmäisellä kierroksella.
Minun toiveeni on kokoajan ollut sijat 13-14, eli lomille runkosarjan jälkeen.En puhunut pudotuspeleistä vaan Mestikseen putoamisesta. Pudotuspelihaaveet on haudattu jo kolme viikkoa sitten.
Sama. Lupaan muuttaa kuitenkin toiveeni, jos uskottava valmennustiimi on puikoissa maanantaista lähtien.Minun toiveeni on kokoajan ollut sijat 13-14, eli lomille runkosarjan jälkeen.
Vielä suora hattutemppu eli kolme peräkkäinJoku Kalapudas teki taas 3 maalia Saipalle tänään!
Minun toiveeni on kokoajan ollut sijat 13-14, eli lomille runkosarjan jälkeen.
Kyllä meidän takaa ajettiin.Olipa hengetön peli, onneksi Ruotsin rallin EK alkoi 18.55. Oliko meillä joku takaa-ajo 3. erässä...?
Kyllä Myli puheli että olisi vielä hyökkääjä tulossa, paperiasiat liito(i)ssa jumissa vielä.Oliko se Janhosen loppukauden soppari se kauan odotettu vahvistus?
Ajattelin aivan samaa.Tulkitsin ottelun jälkeisessä haastattelussa Turusen mielestäni epätoivoisella äänellä antaman kommentin, että "Pitää vaan oppia voittamaan" sekä suorana avunhuutona että piikittelynä valmennusta kohtaan.
En jäänyt hallille kuuntelemaan, oli vitutus melko korkealla tuossa vaiheessa. Muistatko minkälaisia oli nämä avunhuuto ja piikittely kommentit?Tulkitsin ottelun jälkeisessä haastattelussa Turusen mielestäni epätoivoisella äänellä antaman kommentin, että "Pitää vaan oppia voittamaan" sekä suorana avunhuutona että piikittelynä valmennusta kohtaan.
Siis tuo mitä siteerasin viestissäni. Ääni kuulosti epätoivoiselta ja tuosta "oppimisesta" tuli ensimmäisenä Mäntymaan mantrat mieleen.En jäänyt hallille kuuntelemaan, oli vitutus melko korkealla tuossa vaiheessa. Muistatko minkälaisia oli nämä avunhuuto ja piikittely kommentit?
Niin, joo aivan. Välillä kyllä käynyt sääliksi nämä pelin jälkeiset haastattelut, heti pelin jälkeen jäällä. Ei mikään herkkupaikka.Siis tuo mitä siteerasin viestissäni. Ääni kuulosti epätoivoiselta ja tuosta "oppimisesta" tuli ensimmäisenä Mäntymaan mantrat mieleen.
Voittoisaa illanjatkoa erityisesti nimimerkille @Marleau!
Onpas outoa. Minun toiveeni runkosarjassa on sija 1. ja pleijareista mestaruus.Minun toiveeni on kokoajan ollut sijat 13-14, eli lomille runkosarjan jälkeen.
Onpas outoa. Minun toiveeni runkosarjassa on sija 1. ja pleijareista mestaruus.
Mutta onko siinä vaiheessa jo liian myöhäistä sarjapaikan suhteen? Kuplassa ilmeisesti sarjataulukkoja ei seurata koska arki on laadukasta.Minun harras toiveeni on, että otetaan turpaan kunnes Havu saa kenkää. Kyllä, saa se, kun otetaan tarpeeksi.