Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 914 782
  • 22 125

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
No huhhuh! Tylyä, todella tylyä. Havu lupasi ennen ottelua jännitystä pudotuspelipaikan taistelun suhteen ja sitä totta totisesti saatiin! Wau, Havu toimittaa kyllä jälleen! Sanojensa mittainen ja suoraselkäinen Arvojohtaja, kaunista, siis todella. Kutkuttavan fantastinen ja kiimainen pudotuspelikamppailu käynnissä tällä hetkellä playout-viivan tuntumassa.

Maagista, maistuu, maistuu kyllä erittäin hyvin tämä jännitys. Herranjestas mitä 'hitchcockia'! Hyvä Havu, hyvä Myli!

Voittoisaa - ja eritoten jännittävää - lauantai-illanjatko itse kullekin! Huh!

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minun toiveeni on kokoajan ollut sijat 13-14, eli lomille runkosarjan jälkeen.
Sama. Lupaan muuttaa kuitenkin toiveeni, jos uskottava valmennustiimi on puikoissa maanantaista lähtien.

Not gonna happen.

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Tulkitsin ottelun jälkeisessä haastattelussa Turusen mielestäni epätoivoisella äänellä antaman kommentin, että "Pitää vaan oppia voittamaan" sekä suorana avunhuutona että piikittelynä valmennusta kohtaan.

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ex-Oulun Kärpät, Kadonnut vaatimustaso
Tulkitsin ottelun jälkeisessä haastattelussa Turusen mielestäni epätoivoisella äänellä antaman kommentin, että "Pitää vaan oppia voittamaan" sekä suorana avunhuutona että piikittelynä valmennusta kohtaan.
Ajattelin aivan samaa.

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
En jäänyt hallille kuuntelemaan, oli vitutus melko korkealla tuossa vaiheessa. Muistatko minkälaisia oli nämä avunhuuto ja piikittely kommentit?

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
En jäänyt hallille kuuntelemaan, oli vitutus melko korkealla tuossa vaiheessa. Muistatko minkälaisia oli nämä avunhuuto ja piikittely kommentit?
Siis tuo mitä siteerasin viestissäni. Ääni kuulosti epätoivoiselta ja tuosta "oppimisesta" tuli ensimmäisenä Mäntymaan mantrat mieleen.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voittoisaa illanjatkoa erityisesti nimimerkille @Marleau!

Kiitos vaan kovasti, kyllähän toi oman jengin voitto aina tekee hyvälle tuulelle. Ehdin tossa jo hieman pelästyä, että nyt Kärppien fanit teilaavat mut aivan täysin, kun aikaisemmin tossa päivällä tsemppasin kannustusta omalle jengille tossa Kärppien kannustukseen perustuvassa viestiketjussa.

Ei ollut todellakaan tarkoitus koittaa siinä mitään provosoida, sillä kyse oli ehkä enemmänkin vain pelkästään osallistua keskusteluun tosta fanikulttuurista ja satuin nyt vaan siinä antamaan tsempit omalle jengille. Mutta omiin tapoihini ei ole koskaan kuulunut mikään vastustajan fanien provosointi, eikä varsinkaan Kärppä-fanien, joiden kanssa oon aina tottunut juttelemaan hyvässä hengessä puolin ja toisin.

Tärkeä voitto kyllä oli tänään ja yllätti tosiaan se, että voitto tuli, vaikka Taponen oli meillä tänään maalissa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpas outoa. Minun toiveeni runkosarjassa on sija 1. ja pleijareista mestaruus.

Niinpä kyllä. Mustakin se on outoa, kun jotkut fanit toivovat sitä oman jengin alisuorittamista ja häviämistä, vaikka siellä play offseissa ne tosipelit vasta alkavatkin.

Jotkut tietenkin toivovat sitä oman jenginsä alisuorittamista, että sillä voitaisiin herätellä seurajohtoa seuraavaa kautta varten. Mutta en oikein vaan tiedä sitten, että muuttaisiko se seurajohto sitä toimintaansa miten paljon, jos sitä jäätävää alisuorittamista ja tappioita tulisi. Oon tätä samaa huomannut paljon myös tuolla meidän palstalla ja myös muidenkin joukkueiden palstoilla.

Kyllä mäkin toivoisin meidän seurajohdolta sitä parempaa toimintaa, mutta en mä silti halua toivoa oman jengin tappioita. Kuten toivoisin parempaa menestystä myös teille.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Minun harras toiveeni on, että otetaan turpaan kunnes Havu saa kenkää. Kyllä, saa se, kun otetaan tarpeeksi.

Sitten voisi voittaminen alkaa. Toki seurajohto pääsisi kuin koira veräjästä ja luultavasti sama skeida taas ens kaudella.

Mutta olenkin heikko ja haluan pikavoittoja! :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy