Molemmat. Kärpät oli paikallaolleista parempi, selvästi. Mutta Ilves ei ollut tänääb hyvä.Kysymys liityi näihin, eli miten se nyt meni?
Molemmat. Kärpät oli paikallaolleista parempi, selvästi. Mutta Ilves ei ollut tänääb hyvä.Kysymys liityi näihin, eli miten se nyt meni?
Jos sovitaan että kukaan ei heittele niitä helvetin noloja rantapalloja yhtään kellekään.joten katsotaan taas, kun pelit etenevät, olemmeko teitä ennen heittämässä rantapalloja meidän joukkueelle vai heitetäänkö samaan aikaan eri joukkueille, tässä vaiheessa lähes kaikki on mahdollista.
Ihan ymmärrettävää oli myös passivoida peliä, kun pelataan vasta ensimmäistä peliä vieraskiertueella. Pavlat otti hyvin koppia ja piti Ilvestä hyvin mukana. Peli kuitenkin menossa hyvään suuntaan ja näillä otteilla on hyvä mennä kohti viikonlopun otteluita.Nuo Ilveksen 2-3 ja 3-3 maalit oli kyllä todella hienosti tehtyjä maaleja. Vaikea niistä on oikein ketään edes syyttää. 1. Tietenkin meni Koiviston ja Turusen viivasössimisen piikkiin. Harmittavasti annettiin pelin hallinta toisessa erässä vastustajalle. Aivan turhaan valuttiin träppäämään ja puolustamaan johtoa. Siinä olisi pitänyt valmennuksen saada tehtyä liikkuja, jotta olisi saatu momenttum takaisin. Siinä meni kolmen pisteen voitto.
Todella helppo löytää maaleihin yksinkertaiset syylliset. Mainoskatkolta Melnickiltä ja koko kentälliseltä loppui ensin kaikki ammattiylpeys voittaa aloitus, peittää syöttälinjoja tai edes peittää Gazdan vetoa. Kukaan kuudesta valkoisesta ei ollut valmis pelaamaan.Nuo Ilveksen 2-3 ja 3-3 maalit oli kyllä todella hienosti tehtyjä maaleja. Vaikea niistä on oikein ketään edes syyttää. 1. Tietenkin meni Koiviston ja Turusen viivasössimisen piikkiin. Harmittavasti annettiin pelin hallinta toisessa erässä vastustajalle. Aivan turhaan valuttiin träppäämään ja puolustamaan johtoa. Siinä olisi pitänyt valmennuksen saada tehtyä liikkuja, jotta olisi saatu momenttum takaisin. Siinä meni kolmen pisteen voitto.
Sopii minulle, itse en ole niitä heittänyt, mutta Ilvekselle niitä on lentänyt, kuten viimevuosina ja vuosikymmeniin. Lähinnä hieman sarkastista huumoria käytin, mutta kausi jatkuu ja vaikka tuomarit suosivat hieman teitä tänään, tämän tuloksen verran olitte kuitenkin tänään parempia.Jos sovitaan että kukaan ei heittele niitä helvetin noloja rantapalloja yhtään kellekään.
Jep. Tänne rantautuvat vain laineet ja se on kyllä hyvä niin.Kovaa ajoa Ipan omalla foorumilla seurannassa. Siellä uhkailtiin jo tuomareita väkivallalla, huoriteltiin ja vaadittiin kansalaisaloitetta näiden korvaamiseksi.
Ei ihme että tuo porukka on vetäytynyt tuonne omalle hiekkalaatikolleen veistelemään moisia älynvälähdyksiä, eihän tuollaista touhua katseltaisi täällä tai kyllä missään muuallakaan hetkeäkään.
Meitä on moneen junaan ja järki ei aina pysy touhussa mukana, näitä löytyy kyllä luultavasti seurasta, kuin seurasta. Itse olin tänään tyytyväinen pisteeseen, mutta ainoastaan omalla esimerkillä voi vaikuttaa niihin, jotka on vierellä. Itse olen todennut, että tappioiden ja voittojen tiellä kaikenlainen idiotismi saisi jäädä pois. Harmittaa saa ja tuntea ikävää, mutta niin kauan, kun pelit jatkuu suunta menee eteenpäin ja tarpeen mukaan uusi kausi tuo uudet kujeet mukanaan ja jos päiviä riittää kannatettavaa on muinakin ajankohtina, mutta tulos ei ollut vääryys tänään.Kovaa ajoa Ipan omalla foorumilla seurannassa. Siellä uhkailtiin jo tuomareita väkivallalla, huoriteltiin ja vaadittiin kansalaisaloitetta näiden korvaamiseksi.
Ei ihme että tuo porukka on vetäytynyt tuonne omalle hiekkalaatikolleen veistelemään moisia älynvälähdyksiä, eihän tuollaista touhua katseltaisi täällä tai kyllä missään muuallakaan hetkeäkään.
On onni että meillä on Björk, Masin ja Pokka rosterissa nyt.Oli kyllä komea tuo jatkoaikamaali. Oli myös komeaa katsoa kun viivalla ei ollut Koivistoa niin Ilveksen purun ja rankkareiden sijaan saatiin lisäpiste.
On onni että meillä on Björk, Masin ja Pokka rosterissa nyt.
Siitä huolimatta meillä on neljä vapaamatkustajaa mukana: Kivistö, Paaso, Koivisto ja Ohtamaa.
Näiden tilalle on saatava kevättä ajatellen vahvistuksia tai ollaan kyynärpäitä myöten savessa. Pelkkä sukunimi paidan selässä ei merkitse mitään jos ei yksinkertaisesti riitä enää pelata edes tällä tasolla.