Älä nyt vittu tämmösiä mene vielä lupailemaan. Vielä huomenna peli. Siinä voi mennä totutusti kaikki pieleen.Ihanaa saatana. Kärppien aikainen joululahja
Älä nyt vittu tämmösiä mene vielä lupailemaan. Vielä huomenna peli. Siinä voi mennä totutusti kaikki pieleen.Ihanaa saatana. Kärppien aikainen joululahja
Tissitifo ois kyllä kova!Miksi tuolla mahatifossa ei koskaan näy naisia?
Veikkaan, että etelän ulinakin aiheesta ainakin hiljenisi.Miksi tuolla mahatifossa ei koskaan näy naisia?
No niinpä! Mää voin lähteä omia man boobseja tonne heilutteleen sekaanTissitifo ois kyllä kova!
Tätä ei voi kukaan ottaa meiltä pois, Espoo 20.12.25 nevaförgetÄlä nyt vittu tämmösiä mene vielä lupailemaan. Vielä huomenna peli. Siinä voi mennä totutusti kaikki pieleen.
Espoon ihme osa 1?Tätä ei voi kukaan ottaa meiltä pois, Espoo 20.12.25 nevaförget
Joko ajan rakenne on muuttunut, tai sitten olen lopullisesti jäänyt ajastani jälkeen.Tätä ei voi kukaan ottaa meiltä pois, Espoo 20.12.25 nevaförget
No mää kans katoin, että jotain outoa tuossa päivämäärässä on, mutta päädyin siihen lopputulokseen että omassa päässä se vika on. Ja niinhän se tavallaan onkin.Joko ajan rakenne on muuttunut, tai sitten olen lopullisesti jäänyt ajastani jälkeen.
Olet vain aikaasi edellä, toisin kuin itse kun mainostin tässä taannoin erästä tulevan kevään tapahtumaa vielä tutusti 24-vuodelle. :DNo mää kans katoin, että jotain outoa tuossa päivämäärässä on, mutta päädyin siihen lopputulokseen että omassa päässä se vika on. Ja niinhän se tavallaan onkin.
Onneksi on viisaampia.