Mainos

Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 636 238
  • 15 868

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä joku huusi tuolla Raksilan hallissa?

Nokkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
”Mikä kärppien tekemisessä oli erilaista tänään?” ”No minä”
Pelattiin 2.5 erää vastustajan päädyssä ja voitettiin laukaukset selvästi. Maskeja oli alussa sit ne katosi ja kopista tultiin niin erän alut huonoja vaikka se yksi Turusen maali saatiin...saatiin kaksi ketjua jotka pystyy tekemään maaleja. Virheitä omissa ja varsinkin helvetin löysää pelaamista edelleen... miksi koko kenttä hakee???

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Otattekohan te nyt tuon somen vähän liian vakavasti? Mitäpä muuta seuran somen pitäisi tehdä, kopioida viestinnän kulman Jatkoajan palstalta ja kertoa, kuinka voitosta huolimatta oltiin paskoja?
Muutama esimerkki:

"PALUU VOITTOKANTAAN!"
"HELPOTTAVA VOITTO!"
"PISTEET JÄÄVÄT RAKSILAAN!"
"SITKEÄ TAISTELU TUOTTI TULOSTA!"

Pitäisiköhän tuonne hakea töihin? Alan kokemusta minulla ei ole, mutta onhan tuonne palkattu ennenkin mm. Postilta väkeä.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Pitäisiköhän tuonne hakea töihin? Alan kokemusta minulla ei ole, mutta onhan tuonne palkattu ennenkin mm. Postilta väkeä.
En tiedä, mihin tämä viittaa mutta oma näkemykseni on, että Kärppien viestinnän työntekijät ovat yksityisiä henkilöitä palkansaaja-asemassa, ja heidän nostaminen tikunnokkaan yksilöinä nimimerkin kautta jatkoajan palstalla on minun mielestäni väärin.

Kärppien viestintää organisaatiotasolla saa tietysti kritisoida, sitä ei ole tarvetta hyssytellä.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Turunen vankisti hyökkäystä suuresti. Puolustus jatkoi täyttä sekoilua.
Lisäksi täytyy muistaa voiton huumassa, että vastustajana oli kauden toinen alisuorittaja.
Ei siis hurraahuutoja, ainakaan vielä.

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aktiivisuutta nähtiin nyt varsinkin hyökkäyspäässä enemmän. Keski- ja puolustusalueella peruuttelu ja seisoskelu jatkui. Kiekko liikkui ihan nätisti, mutta olihan tuo vähän haparoivaa molemmilta joukkueilta suurimmaksi osaksi. Mutta ehdottomasti paras peli pitkään aikaan muutoinkin kuin tuloksen puolesta.

Sellainen ajatus tuli Tardifin ja Turusen peliä katsoessa, että Junttila olisi viihtynyt näillä uusilla säännöillä kun ei saa niin virveliä pistää kainaloon.

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin ja joukkue oli jostain keksinyt alkaa laukomaan paljon enemmän. Muutkin kuin Turunen ja Björk. Se yllätti.

X-Hearted

Jäsen
Niin ja joukkue oli jostain keksinyt alkaa laukomaan paljon enemmän. Muutkin kuin Turunen ja Björk. Se yllätti.
Jos siellä on keksitty vihdoinkin yksinkertaistaa hyökkäyspeliä.

Jospa tuo tuosta lähtee, ettei vaan parin pelin ajaksi. Ainakin tuloskentät sai mukavasti onnistumisia ja itseluottamusta tekemiseen. Iso voitto sikäli.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy